۰۴ خرداد ۱۳۹۷ ۲۳:۰۰
کد خبر: ۱۹۲۸۲۷
روز دوم سمینار بین‌المللی «بازاریابی در رویدادهای ورزشی» با ارائه جف دیکسون

کارگاه سوم و پایانی سمینار بین‌المللی بازاریابی در ورزش با عنوان «بازاریابی یکپارچه در ورزش» با ارائه جف دیکسون، استاد دانشگاه لاتروب ملبورن استرالیا و به دعوت گروه مدیریت ورزشی دانشکده تربیت‌بدنی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.


به گزارش عطنا، در این کارگاه که چهارشنبه، 2 خردادماه و با حضور اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه علامه طباطبائی در سالن تالار کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد این دانشگاه برگزار شد، پروفسور جف دیکسون  به ارائه تجربیات و مطالعات خود از اصول و روش‌های بازاریابی و حمایت‌های مالی در ورزش حرفه‌ای پرداخت و با استادان ایرانی تبادل نظر کرد.


پروفسور جف دیکسون که به دعوت دانشگاه علامه طباطبائی در ایران حضور دارد، استاد دانشگاه لاتروب ملبورن استرالیا است که پیش از این رئیس انجمن مدیریت ورزشی استرالیا و نیوزیلند را در سابقه حرفه‌ای خود دارد.


بازاریابی ورزشی به محورهای مختلف فروش خدمات و محصولات ورزشی اشاره دارد که از راه‌های گوناگونی قابل حصول است که البته قوانین و مقررات حقوقی ممکن است چالش‌هایی را در مسیر آن به وجود آورد.


اهمیت این حوزه از این رو است که محصول و خدمات ورزشی باید قبل از فروش، جایی در ذهن مشتری داشته باشند، پس مشتری باید از وجود آن محصول یا خدمات آگاه باشد و به نحوی نسبت به آن واکنش نشان داده باشد. فرایندی که طی آن واکنش و پاسخ مشتری به دست می‌آید، «برندینگ» نام دارد و هنگامی که برندی ورزشی در ذهن مشتری جا بگیرد، آن برند موقعیت خود را تثبیت کرده است.


گفتنی است دیگر کارگاه‌های این سمینار با عنوان‌های «حمایت‌های مالی در رویدادهای ورزشی» و «بازاریابی رویدادهای ورزشی با توجه به فرهنگ» برگزار شد.


گزارش کامل در عطنا قرار می‌گیرد؛


با گزارش تصویری این کارگاه همراه باشید؛


عکس: علی صداقت-عطنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار