۰۳ خرداد ۱۳۹۷ ۲۲:۵۸
کد خبر: ۱۹۲۶۷۲
اکران فیلم سینمایی «به وقت شام» در دانشگاه علامه طباطبائی

فیلم سینمایی «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا، با حضور مادر شهید مدافع حرم، محمدحسن (رسول) خلیلی در سالن آمفی تئاتر دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی اکران شد.


به گزارش عطنا، این فیلم دوم خردادماه با استقبال دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی و توسط بسیج دانشجویی دانشکده‌های مدیریت و حسابداری و علوم ارتباطات این دانشگاه اکران شد و در حاشیه آن نیز از  اعظم افراز، مادر شهید خلیلی که 27 آبان سال گذشته در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به فیض شهادت نایل آمد، تجلیل شد.


در این مراسم، علی کیان، رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی تابلوی «و ان یکاد» را به این مادر شهید تقدیم کرد.


شهید محمدحسن خلیلی معروف به «رسول»، هنوز بیست و هفت سالش تمام نشده بود که در روز ۲۷ آبان سال ۹۲ خبر شهادتش را از جبهه سوریه آوردند. وی متولد 20 آذرماه ۱۳٦۵ بود. پدرش رمضانعلی خلیلی، خود از جانبازان دوران دفاع مقدس است.


فیلم سینمایی«به وقت شام» تازه‌ترین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا سوژه‌ای متفاوت را از مدافعان حرم روایت می‌کند. در این فیلم بابک حمیدیان، هادی حجازی‌فر، پیر داغر، خالد السید، جوزف سلامه، رامی عطاالله، لیث المفتی، علی سکر، سامر خلیلی، محمد شعبان و سینتیا کرم به ایفای نقش می‌پردازند. این فیلم با سرمایه‌گذاری سازمان رسانه‌ای اوج ساخته شد.


به روایت حاتمی‌کیا «پرواز به وقت شام» داستان یک فروند هواپیمای ترابری ایرانی است که از ایران عازم فرودگاه دمشق می‌شود. هادی حجازی‌فر و بابک حمیدیان، خلبان و کمک‌خلبان هواپیما و پدر و پسر هستند. آنها در کنار یکدیگر قرار است یک محموله بشردوستانه را از ایران به سوریه منتقل کنند. پدر و پسر خلبان در سوریه میان تروریست‌های تکفیری به دام افتاده و به اسارت برده می‌شوند...



عکس: علی صداقت - عطنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار