۰۲ خرداد ۱۳۹۷ ۲۳:۱۱
کد خبر: ۱۹۲۶۲۳
اکبر آخوندی، مدیرعامل بنیاد خیرین دانشگاه علامه طباطبائی

مدیرعامل بنیاد خیرین دانشگاه علامه طباطبائی با اشاره به هدف بنیاد خیرین و سیاست مسئولان دانشگاه برای خیرین، گفت: کمک به دانشجویان بی‌بضاعت دانشگاه که با تمام مشکلات مالی و خانوادگی در حال تحصیل هستند و همچنین بورسیه‌های تحصیلی برای کمک به بحث علمی دانشجویان و ایجاد رغبت در فضای دانشگاه از جمله اهداف بنیاد خیرین است.


به گزارش خبرنگار عطنا، اولین همایش بنیاد خیرین دانشگاه علامه طباطبائی (گزارش تصویری) با حضور اعضای مجمع خیرین کشور و برخی از استادان این دانشگاه، ۲۷ اردیبهشت‌ماه در دانشکده اقتصاد برگزار شد.


در این همایش، اکبر آخوندی، مدیرعامل بنیاد خیرین دانشگاه علامه طباطبائی هدف همایش را پاسداشت خدمات ارزنده خیرین دانشگاه علامه طباطبائی دانست و گفت: خیرین بسیاری در طول این سال‌ها به دانشگاه علامه کمک کردند تا این دانشگاه بتواند به جایگاه رفیع خود برسد.


وی با اشاره به هدف بنیاد خیرین و سیاست مسئولان دانشگاه برای خیرین، اظهار کرد: کمک به دانشجویان بی‌بضاعت دانشگاه که با تمام مشکلات مالی و خانوادگی در حال تحصیل هستند و همچنین بورسیه‌های تحصیلی برای کمک به بحث علمی دانشجویان و ایجاد رغبت در فضای دانشگاه از جمله اهداف بنیاد خیرین است.


مدیرعامل بنیاد خیرین دانشگاه علامه افزود: هدف سوم این بنیاد کمک به طرح‌های عمرانی دانشگاه است که تاکنون کارهای بزرگی صورت گرفته و امیدواریم که بتوانیم در ادامه به کمک دوستان در بنیاد خیرین این فضا را رشد و شاخص‌های عمرانی دانشگاه را در سال‌های آینده توسعه دهیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار