۲۲ شهريور ۱۳۹۴ ۱۰:۰۲
کد خبر: ۱۹۰۷۴


1830530







معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان گفت: بخش بزرگی از دانشگاه‌های جدیدالتاسیس ما فاقد زیرساخت های مناسب دانشجویی بوده و صرفا یک فضای آموزشی هستند.

به گزارش عطنا به نقل از مهر، دکتر سید ابوالحسن ریاضی  با اشاره به برنامه معاونت دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان برای نظارت و بازرسی بیشتر دانشگاه‌ها به ویژه دانشگاه‌های جدید التاسیس گفت: این مساله در معاونت آموزشی و دفتر گسترش آموزش عالی پیگیری می شود ما نیز نظر خود را در این زمینه در حوزه آموزشی ارایه داده ایم.


وی ادامه داد: بخش بزرگی از دانشگاه‌های جدیدالتاسیس ما فاقد زیرساخت های مناسب مانند خوابگاه، سلف سرویس و حتی فضاهای فراغتی و ورزشی برای دانشجویان هستند و صرفا یک فضای آموزشی هستند.


 معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان افزود: ما از بخش گسترش آموزش عالی درخواست کرده‌ایم، هم در صدور مجوزهای جدید و هم در ارزیابی دانشگاه‌ها حوزه دانشجویی را مود توجه قرار دهند و این بخش دراولویت قرارگیرد.


به گزارش خبرگزاری مهر، اخیرا دکتر مجتبی شریعتی نیاسر از تدوین یک طرح برای ساماندهی موسسات و مراکز آموزش عالی دولتی با استاندار پایین خبر داد که به موجب این طرح شرایط لازم برای ارتقاء کیفی آنها فراهم می شود و تحت حمایت قرار می گیرند.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار