۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۲۲:۵۲
کد خبر: ۱۹۰۴۴۲
asibshenasi payanname fazeli pakdehi jahromi afkhami (20)

مدیر گروه روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی با اشاره به اینکه همایش 50 سال آموزش روابط عمومی در ایران 22 اردیبهشت‌ماه در دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌شود، گفت: در این همایش فراز و نشیب‌هایی را که روابط عمومی در این سال‌ها پشت سر گذاشته و تأثیراتی که تحولات مختلف روی آن داشته است، مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد و چشم‌انداز آینده آن روشن می‌شود.


دکتر حسینعلی افخمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار عطنا، بیان کرد: رشته روابط عمومی توسط دکتر نطقی در 50 سال پیش تاسیس شده و در این مدت فراز و نشیب‌های زیادی را طی کرده است.


وی خاطرنشان کرد: دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی تنها دانشگاه دولتی بوده که بیش از 50 سال است، آموزش دوره کارشناسی روابط عمومی را دارد و در این مدت یک‌سری فعالیت‌ها موازی یا در خارج از محیط آکادمیک ایجاد شده است.


افخمی با بیان اینکه دانشگاه‌های دیگر در شهرستان و تهران رشته روابط عمومی را توسعه داد‌ه‌اند، تصریح کرد: همکاران ما در دو نشستی که قرار است صبح و بعد از ظهر شنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه برگزار شود، 12 درس تخصصی را که هر استاد ارائه می‌دهد را با مروری به گذشته و چشم‌اندازی به آینده مورد بررسی قرار دهیم.


مدیر گروه روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی با اشاره به اینکه هدف ما از برگزاری این همایش ترویج حوزه دانشگاهی روابط عمومی است، گفت: در دانشگاه علامه طباطبائی دو رشته درس روابط عمومی را می‌گذرانند که یکی کتاب‌داری و دیگری جهان‌گردی است در حالی که علوم سیاسی از دهه چهل درس روابط عمومی را به عنوان یک درس اختیاری ارائه می‌داد و خیلی هم پر طرفدار بود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
مطالب دیگر
چگونه مسائل جنسی را به کودک آموزش دهیم؟
یک استاد دانشگاه در گفتگو با عطنا بررسی کرد

چگونه مسائل جنسی را به کودک آموزش دهیم؟

تربیت جنسی امری ضروری است و آموزش آن را از هر سنی که کودک شروع به سوال پرسیدن می کند باید شروع کرد. اما به طور کلی اولین زمان برای این آموزش 3 تا 5 سالگی است. چون کودک در این برهه سنی کنجکاوی هایی دارد
فقدان سرمایه اجتماعی، نظام سیاسی را با چالش‌ روبرو می‌کند/ مهاجرت یکی از نتایج شکاف میان دولت و ملت است
یک جامعه شناس در گفتگو با عطنا مطرح کرد

فقدان سرمایه اجتماعی، نظام سیاسی را با چالش‌ روبرو می‌کند/ مهاجرت یکی از نتایج شکاف میان دولت و ملت است

یک استاد دانشگاه معتقد است: «نهادهای دولتی و حاکمیتی نقش مهمی در اعتماد عمومی دارند و در واقع عملکرد نهادهای اجتماعی و سیاسی است که اعتماد را خلق می‌کند یا باعث کاهش آن می‌شود.»
فضای مجازی را باید کنترل کرد/ باید به سمت اینترانت حرکت کنیم
یک جامعه شناس در گفتگو با عطنا:

فضای مجازی را باید کنترل کرد/ باید به سمت اینترانت حرکت کنیم

در حال حاضر در معرض تهدید جدی هستیم. طرح مجلس درباره ساماندهی فضای مجازی اولین گام در جهت داشتن برنامه برای مدیریت فضای مجازی است و البته نباید به روش‌های نادرست مثل قطع کردن اینترنت روی بیاوریم.
مدیریت فضای مجازی در آمریکا و کره جنوبی چگونه است؟
بررسی قوانین اینترنت در کشورهای دیگر (1)

مدیریت فضای مجازی در آمریکا و کره جنوبی چگونه است؟

TikTok و WeChat دو شبکه اجتماعی چینی هستند که در دنیا با استقبال روبه‌رو شده‌اند، اما در زمان ریاست جمهوری ترامپ استفاده از این اپلیکیشن‌ها در امریکا به دلیل نگرانی های امنیتی ممنوع اعلام شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار