۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۰۹:۲۳
کد خبر: ۱۸۳۵۰۸
kelas-dars-ostad-daneshgah-daneshgah

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از افزایش شش درصدی شرکت در فرصت‌های مطالعاتی برای دانشجویان دکتری خبر داد.



به گزارش عطنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجتبی صدیقی، رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، عنوان کرد: متاسفانه یکی از چالش های سال گذشته این سازمان این بود که اختصاص اعتبارات به درستی انجام نشد ولی به هرحال تلاش کردیم زیاد خدشه ای به بدنه این سازمان از نظر بودجه ای  وارد نشود.

وی گفت:خوشبختانه قول های سال گذشته  محقق و اجرایی شد به طوری که  توانستیم در این زمینه درباره فرصت‌های کوتاه مدت مطالعاتی دانشجویان  به اهداف خودمان برسیم.


صدیقی از افزایش شش درصدی فرصت مطالعاتی دانشجویان دکتری برای امسال خبر داد و گفت: با توجه به اینکه ردیف بورس دانشجویان دکتری در سال گذشته حدود شش درصد رشد داشته است؛ بر این اساس امسال هم این رقم افزایش خواهد یافت در واقع اولویت سازمان امور دانشجویان، افزایش کمی دانشجویان دوره دکتری در داخل و خارج از کشور برای استفاده از فرصت مطالعاتی است.



راه اندازی 200 خوابگاه دانشجویی تا پایان برنامه ششم توسعه


رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم اظهار کرد: این سازمان امسال قرار است درباره خوابگاه ها برنامه های  جدی داشته باشدبه طوری که با پیش بینی های انجام شده در تبصره قانون بودجه  صندوق رفاه این امکان را خواهد داشت که بتواند تا پایان برنامه ششم توسعه، 200 خوابگاه جدید راه انداری کند همچنین افزایش ظرفیت پذیرش دانشجویان غیر ایرانی را در دستور کار داریم.


صدیقی گفت: در نظر داریم در سال تحصیلی جدید به مراکز مشاوره در تهیه منابع مورد نیاز برای اجرای طرح‌های مداخله‌ای به منظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی،‌ کمک کنیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار