۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ۲۰:۵۸
کد خبر: ۱۸۳۰۳۲
مسابقات نهایی لیگ فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه علامه طباطبائی

مسابقات مرحله سوم یا نیمه نهایی لیگ فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه علامه طباطبائی با برگزاری دو بازی در سالن ورزشی خوابگاه شهید همت این دانشگاه پیگیری شد که هر دو تیم دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی با شکست حریفان خود، راهی مسابقه فینال شدند.


به گزارش عطنا، این مسابقات که از آبان‌ماه سال گذشته با رقابت بین ۱۷ تیم فوتسال دانشکده‌های مختلف دانشگاه علامه طباطبائی آغاز شده بود در بهمن‌ماه با راه‌یافتن، هشت تیم به مرحله دوم ادامه پیدا کرد که در دو گروه چهار تیمی با هم به رقابت پرداختند.


از گروه اول این مسابقات به ترتیب تیم‌های تربیت بدنی (دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی)، اقتصاد زاگرس (دانشکده اقتصاد و علوم ریاضی)، شهید ورامینی (دانشکده علوم اجتماعی) و ژان پیاژه (دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی) و در گروه دوم به ترتیب تیم‌های علوم ورزشی (دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی)، ستارگان مدیریت (دانشکده مدیریت و حسابداری)، ادبیات و زبان خارجه (دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی) و مدیریت بازرگانی (دانشکده مدیریت و حسابداری) به مرحله دوم رسیدند.


بعد از برگزاری مسابقات مرحله دوم، تیم‌های راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات فوتسال لیگ دانشجویان پسر دانشگاه علامه طباطبائی مشخص شدند که طبق آئین‌نامه این رقابت‌ها تیم اول از گروه اول با تیم دوم از گروه دوم (علوم ورزشی از دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی با ستارگان مدیریت از دانشکده مدیریت و حسابداری) و تیم دوم از گروه اول با تیم اول از گروه دوم (ادبیات و زبان‌های خارجی از دانشکده ادبیات با تربیت‌بدنی) دیدارهای این مرحله را برگزار کردند تا چهره تیم‌های فینالیست مشخص شود.


در بازی‌های دوشنبه 27 فروردین‌ماه در سالن ورزشی خوابگاه شهید همت تیم تربیت‌بدنی از دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی با نتیجه 4 بر صفر تیم دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی را شکست داد و در بازی دوم نیز علوم ورزشی دیگر تیم دانشکده دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی با نتیجه 5 بر 2 تیم ستارگان مدیریت (قهرمان دور قبل این مسابقات) را شکست داد.


به این ترتیب دو تیم تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دیدار فینال را برگزار می‌کنند و تیم‌ ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی هم برای بدست آوردن مقام سوم باید به مصاف تیم ستارگان مدیریت برود.


زمان و مکان برگزاری دیدار‌های فینال و رده‌بندی از سوی کمیته برگزاری مسابقات اعلام می‌شود.



عکس: علی صداقت - عطنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار