۲۸ فروردين ۱۳۹۷ ۱۲:۳۶
کد خبر: ۱۸۲۵۹۴
تقدیر از استاد حسین پاینده در روز جهانی روان‌شناسی سال 1397

طی مراسمی به مناسبت روز جهانی روان‌شناسی از دکتر حسین پاینده، استاد نظریه و نقد ادبی دانشگاه علامه طباطبائی به سبب فعالیت‌های پژوهشی میان‌رشته‌ای در حوزه نقد و روان‌پژوهی تقدیر به عمل آمد.


به گزارش عطنا، سازمان ملل متحد از چند سال پیش یک روز را در تقویم خود به عنوان «روز جهانی روان‌شناسی» نام‌گذاری کرده است و هر سال در کشورهای مختلف جهان مراسمی به همین مناسبت برگزار می‌شود. امسال این روز مصادف با چهارشنبه ۲۲ فروردین بود و در ایران نیز سازمان بهزیستی کل کشور (متولی رسمی امور روان‌شناسی) مراسم باشکوهی را در تالار ایوان شمس تهران برگزار کرد.


در این مراسم که با حضور تعداد زیادی از استادان روان‌شناسی و مشارکت چندین انجمن علمی و دانشگاه و مرکز پژوهشی برگزار شد، جمعی از روان‌شناسان برجسته کشور و پیشکسوتان و فعالان حوزه روان‌شناسی سخنرانی کردند و همچنین از عده‌ای از دست‌اندرکاران و پژوهشگران این حوزه تقدیر به عمل آمد.


در این مراسم، از دکتر حسین پاینده استاد نظریه و نقد دانشگاه علامه طباطبائی به دلیل فعالیت‌های پژوهشی میان‌رشته‌ای در حوزه نقد و روان‌پژوهی با اهداء تقدیرنامه و تندیس روز جهانی روان‌شناسی تقدیر به عمل آمد.


می‌توان تقدیر از این استاد برجسته دانشگاه علامه طباطبائی را از مهمترین بخش‌های این رویداد دانست، چنانکه لوگوی دانشگاه در کلیه پوسترها و بنرهای مراسم درج شده بود.


دکتر پاینده که انتشار ۲۶ کتاب را در کارنامه علمی خود دارد، پیش از این نیز ۱۰ جایزه دیگر دریافت کرده و مورد تقدیر قرار گرفته است. وی هم‌اکنون عضو هیئت علمی دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی است.


 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
مطالب دیگر
چگونه مسائل جنسی را به کودک آموزش دهیم؟
یک استاد دانشگاه در گفتگو با عطنا بررسی کرد

چگونه مسائل جنسی را به کودک آموزش دهیم؟

تربیت جنسی امری ضروری است و آموزش آن را از هر سنی که کودک شروع به سوال پرسیدن می کند باید شروع کرد. اما به طور کلی اولین زمان برای این آموزش 3 تا 5 سالگی است. چون کودک در این برهه سنی کنجکاوی هایی دارد
فقدان سرمایه اجتماعی، نظام سیاسی را با چالش‌ روبرو می‌کند/ مهاجرت یکی از نتایج شکاف میان دولت و ملت است
یک جامعه شناس در گفتگو با عطنا مطرح کرد

فقدان سرمایه اجتماعی، نظام سیاسی را با چالش‌ روبرو می‌کند/ مهاجرت یکی از نتایج شکاف میان دولت و ملت است

یک استاد دانشگاه معتقد است: «نهادهای دولتی و حاکمیتی نقش مهمی در اعتماد عمومی دارند و در واقع عملکرد نهادهای اجتماعی و سیاسی است که اعتماد را خلق می‌کند یا باعث کاهش آن می‌شود.»
فضای مجازی را باید کنترل کرد/ باید به سمت اینترانت حرکت کنیم
یک جامعه شناس در گفتگو با عطنا:

فضای مجازی را باید کنترل کرد/ باید به سمت اینترانت حرکت کنیم

در حال حاضر در معرض تهدید جدی هستیم. طرح مجلس درباره ساماندهی فضای مجازی اولین گام در جهت داشتن برنامه برای مدیریت فضای مجازی است و البته نباید به روش‌های نادرست مثل قطع کردن اینترنت روی بیاوریم.
مدیریت فضای مجازی در آمریکا و کره جنوبی چگونه است؟
بررسی قوانین اینترنت در کشورهای دیگر (1)

مدیریت فضای مجازی در آمریکا و کره جنوبی چگونه است؟

TikTok و WeChat دو شبکه اجتماعی چینی هستند که در دنیا با استقبال روبه‌رو شده‌اند، اما در زمان ریاست جمهوری ترامپ استفاده از این اپلیکیشن‌ها در امریکا به دلیل نگرانی های امنیتی ممنوع اعلام شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار