۲۲ فروردين ۱۳۹۷ ۱۷:۰۸
کد خبر: ۱۸۱۹۸۵
poster-ayatolahe

عضو هیئت علمی علامه طباطبائی گفت: همایش بین‌المللی دین، فرهنگ و فناوری ۴ و ۵ اردیبهشت در دانشگاه صنعتی شریف و ۶ اردیبهشت در مرکز همایش‌های غدیر شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.


به گزارش عطنا به نقل خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا آیت‌اللهی، عضو هیئت علمی علامه طباطبائی و دبیر علمی این همایش، افزود: اولین همایش بین‌المللی دین، فرهنگ و فناوری ۴ و ۵ اردیبهشت در دانشگاه صنعتی شریف و ۶ اردیبهشت در مرکز همایش‌های غدیر شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.


وی افزود: با تعامل و همفکری با مراکز علمی و پژوهشی ۱۲ محور و ۱۸ چالش در حوزه روابط و مناسبات دین، فرهنگ و فناوری احصا شد و فراخوان مقاله با همکاری دانشگاه باقرالعلوم (ع)، شورای تخصصی حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی و دانشگاه صنعتی شریف به عنوان برگزارکنندگان این همایش صورت گرفت.


آیت‌اللهی افزود: تاکنون حدود ۴۰ نشست در زمینه محور‌های همایش و به منظور هماهنگی میان دستگاه‌ها برگزار شده است که در این جلسات بخش‌های مختلف بر اساس محور‌های مختلف همایش تدوین شد.


عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی ادامه داد: در مجموع ۳۱۰ مقاله فارسی و ۲۰ مقاله انگلیسی دریافت شده که از میان مقالات فارسی ۱۶۳ مقاله مورد پذیرش قرار گرفته است.


وی گفت: در آخرین نشست نشست شورای سیاست‌گذاری همایش که در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، قرار شد حدود ۱۰۰ مقاله برای سخنرانی در بخش‌های مختلف آماده شود و مابقی مقالات پذیرفته شده به صورت پوستر در همایش ارائه شود.


دبیر اولین همایش بین‌المللی «دین، فرهنگ و فناوری» تصریح کرد: همچنین قرار شد تا پس از همایش رایزنی‌های لازم جهت ایجاد دبیرخانه دائمی کنفرانس صورت گیرد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار