۲۱ فروردين ۱۳۹۷ ۱۶:۱۳
کد خبر: ۱۸۱۸۶۹
akbariyan aghdam (2)

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علامه طباطبائی به همراه معاون و کارشناسان از کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد بازدید کرد.


به گزارش عطنا به نقل از کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه‌طباطبائی، حجت‌الاسلام اکبری‌اقدم، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علامه طباطبائی به همراه معاون و کارشناسان این مرکز، از کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه بازدید کرد.


در ابتدای برنامه، مورد استقبال آقای دکتر سیدمهدی طاهری، رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه طباطبائی قرار گرفتند.



دوره‌های دانش‌افزایی اساتید توسط کتابخانه مرکزی دانشگاه



سپس مجموعه فعالیت‌ها، خدمات و برنامه‌های مجموعه کتابخانه‌ای دانشگاه توسط آقای دکتر طاهری و کارشناسان کتابخانه مرکزی برای حاضران تبیین شد.


در ادامه به بحث و تبادل نظر دربارۀ همکاری نهاد نمایندگی رهبری و کتابخانه مرکزی پرداخته شد. در ارتباط با این همکاری، پردازش و سازماندهی محتوای برنامه‌های نهاد نمایندگی رهبری از جمله دوره‌های دانش‌افزایی اساتید توسط کتابخانه مرکزی دانشگاه انجام خواهد شد.


بازدید از بخش‌های مختلف کتابخانه و تعیین میز اختصاصی برای آقای حجت‌الاسلام اکبری اقدم، پایان بخش این بازدید بود. شایان ذکر است، یکی از ۸ سالن کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه، به اعضای هیئت علمی و مدیران اختصاص دارد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار