۱۵ شهريور ۱۳۹۴ ۰۱:۱۱
کد خبر: ۱۸۰۹۸

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر تهران و عضو هیئت علمی دانشگاه علامه درباره عبور آزاد راه تهران – شمال از بخشی از اراضی دانشگاه علامه طباطبائی توضیحاتی را ارائه کرد.


dabir


به گزارش عطنا، علیرضا دبیر طی گفتگویی با بیان اینکه بخشی از اراضی دانشگاه علامه طباطبایی در طرح احداث آزاد راه تهران-شمال قرار دارد، گفت: پیش از این، قسمتی از اراضی جنوبی این دانشگاه در زمان احداث بزرگراه خرازی گرفته شده بود و با احداث آزاد راه تهران – شمال در محدوده شمال دانشگاه ، حدود 3 هکتار دیگرهم از اراضی دانشگاه علامه در تصرف آزاد راه قرار می‌گرفت.


وی با بیان اینکه در شمال دانشگاه علامه طباطبایی تعدادی منبع ذخیره آب منطقه 22 نیز وجود دارد، افزود: در جلسات مشترکی که با حضور شرکت آب تهران، مدیریت دانشگاه علامه، شهرداری منطقه ٢٢ و سازندگان آزاد راه تهران – شمال داشتیم مقرر شد شرکت آبفا منابع آب را با کمک شهرداری، شرکت سازنده و دانشگاه جابه جا کند تا نیازی به تصرف زمین‌های دانشگاه نباشد.



انتقال دانشکده‌های علامه به درون دانشگاه


دبیر افزود: در صورتی که به این جمع بندی نهایی برسیم؛ ضروری است برای اجرای این طرح اتوبان نیز اصلاح هندسی شود.


رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر در پایان اظهارداشت: به این ترتیب زمین‌های دانشگاه حفظ می شود و امکان انتقال دانشکده‌ها به درون دانشگاه در آینده وجود دارد.



منبع: ایسنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار