۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ۱۶:۱۰
کد خبر: ۱۸۰۱۹۲
Mosahebe - Neysari (8)

رئیس اداره رفاه کارکنان دانشگاه علامه طباطبائی از آمادگی مجموعه هتل کیش مهر در فریدون کنار برای میزبانی از کارکنان این دانشگاه در ایام نوروز خبر داد.


محمد نیساری، رئیس اداره رفاه کارکنان دانشگاه علامه‌طباطبائی در گفت‌وگو با خبرنگار عطنا، با بیان اینکه تلاش‌های این اداره در سال‌های گذشته برای بهبود خدمات رفاهی دانشگاه بوده است، خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که خدمات‌مان را در طول سال به اعضای هیئت علمی و کارکنان اداری و بازنشستگان دانشگاه ارائه بدهیم.


وی با اشاره به تخصیص کمک هزینه سفر به کارکنان دانشگاه علامه‌طباطبائی، افزود: بیشترین موضوع مورد توجه خانواده‌ها در ایام عید نوروز، بحث سفر و اقامت است. مطابق مصوبه هیئت رئیسه دانشگاه برای کارکنان کمک هزینه سفر در نظر گرفته شده است که می‌توانند آن را در ایام نوروز یا در طول سال 97 استفاده کنند.


وی اضافه کرد: بخشی از این کمک هزینه استفاده از مجموعه اقامتی کیش مهر دانشگاه در فریدون کنار و بخش دیگر کمک هزینه سایر سفرهای کارکنان دانشگاه است.


رئیس اداره رفاه کارکنان دانشگاه علامه‌طباطبائی با بیان اینکه مجموعه اقامتی هتل کیش مهر 45 واحد اقامتی دارد، گفت: تلاش کردیم از ابتدای راه‌اندازی مجموعه کیش مهر خدمات آن را بهبود داده تا میزان رضایت همکاران از مجتمع را بالا ببریم، خدمات ما در آنجا اقامت و وعده‌های غذایی است. برای ایام نوروز چون تقاضا برای آن مجموعه زیاد است، درخواست‌ها به صورت رزرو آنلاین است، یعنی همکاران از طریق سایت مراجعه کرده و محدوده زمانی که مد نظرشان است را رزرو می‌کنند و این مزیتی بوده که امسال نسبت به سال گذشته اتفاق افتاده است.


نیساری افزود: آشپرخانه این مرکز در سال 94 به صورت به‌روز تجهیز شده است که می‌تواند حتی با بیشتر از ظرفیت این مجتمع را نیز پشتیبانی کند. همچنین اخیراً در سال 96 یک سالن برگزاری همایش هم برای رفع نیازهای دانشگاه در آنجا راه‌اندازی شده است که می‌تواند بخشی از هزینه‌های دانشگاه برای برگزاری همایش‌ها را کاهش دهد.


وی با بیان اینکه دانشگاه دنبال راه‌های دیگری برای ایجاد ظرفیت‌های اقامتی در شهرهای دیگر کشور است، گفت: سال گذشه همکاری با مجموعه مهمان‌سرای دانشگاه مدرس در این زمینه داشتیم که ما بخشی از ظرفیت خالی خود در کیش مهر را به این دانشگاه اختصاص دادیم و بخشی از ظرفیت آنها در مشهد را دریافت کردیم. ضمن‌آنکه ما در حال پیگیری این هستیم که بتوانیم با 13 دانشگاه برتر کشور این طرح را اجرا کنیم و فکر می‌کنم در سال 97 این امکان فراهم شود.


رئیس اداره رفاه کارکنان دانشگاه علامه‌طباطبائی افزود: ما با بخش خصوصی هم وارد تعامل شدیم که بتوانیم در چند نقطه دیگر از کشور مجموعه‌های رفاهی-اقامتی برای همکارانمان فراهم کنیم تا از طرف دیگر با کمک هزینه سفری که دانشگاه اعطا می‌کند، همکاران ما در دانشگاه حداقل در سال یک مسافرت خوب و مناسب را داشته باشند.



وی درباره دیگر اقدامات این اداره در روزهای پایانی سال، گفت: در بحث خرید ما با یک مجموعه بزرگ مبلمان قرارداد منعقد کردیم که کارکنان دانشگاه می‌توانند به صورت اقساطی از آنجا خرید کنند که این توافق با استقبال همکاران مواجه شد. همچنین به صورت آزمایشی کارواش را در دانشگاه راه‌اندازی کردیم که در چند روز آخر سال این کار انجام خواهد شد و اگر مورد رضایت همکاران بود در سال 97 هم ادامه پیدا می‌کند.


نیساری افزود: برای ایام نوروز با چند مرکز تفریحی هم توافق کردیم البته بخشی از آنها مربوط به سال‌های قبل است که امسال نیز چند مجموعه اضافه شده است؛ با یک مجموعه پارک آبی در تهران توافق کردیم که بخشی از هزینه‌های آن توسط دانشگاه و بخش دیگر از محل تخفیفی که از آن مجموعه گرفتیم، تأمین شده است. همچنین با مجموعه «زیبا موج» قرارداد منعقد کردیم که بلیط‌های آن هم اکنون موجود است. این مؤسسه با مجموعه‌های ورزشی و استخرهای موجود در تهران و دیگر شهرستان‌ها قرارداد دارد.


وی با اشاره به اینکه تلاش این اداره در سال 97 افزایش خدمات رفاهی است، اظهار کرد: برای بیمه شخص ثالث هم هماهنگی‌هایی انجام شده است که از ابتدای سال 97 نهایی خواهد شد.


نیساری با بیان اینکه خدمات دیگری نیز در دست اقدام است که هنوز نهایی نشده و به محض به نتیجه رسیدن آنها را به اطلاع همکاران می‌رسانیم، خاطرنشان کرد: همچنین ما با پنج تالار پذیرایی رایزنی کرده‌ایم که امیدواریم در سال 97 این تفاهم‌نامه امضا شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار