۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ۰۶:۵۸
کد خبر: ۱۸۰۰۰۷
footsAL KARKONAN ALLAME 96 (7)

اولین دوره لیگ فوتسال کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی با قهرمانی تیم معاونت توسعه و مدیریت منابع این دانشگاه به پایان رسید.


به گزارش عطنا، این مسابقات از 24 مهرماه با حضور هشت تیم از بخش‌های مختلف دانشگاه علامه طباطبائی در سالن تربیت بدنی پردیس مرکزی این دانشگاه آغاز شد.


در این دوره از مسابقات تیم‌های معاونت توسعه و مدیریت منابع، معاونت دانشجویی، دانشکده اقتصاد، دانشکده حقوق و علوم سیاسی، ساختمان مرکزی، پردیس، تحصیلات تکمیلی و پیشکسوتان حضور داشتند که با انصراف تیم‌های پردیس و تحصیلات تکمیلی، این رقابت‌ها در دور دوم با 6 تیم ادامه پیدا کرد.


در پایان این رقابت‌ها تیم فوتسال معاونت توسعه و مدیریت منابع با کسب 31 امتیاز از 12 بازی و همچنین 10 برد، یک مساوری، یک باخت، 44 گل زده، 13 گل خورده و تفاضل گل مثبت 31 به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات رسید.


بازیکنان تیم معاونت توسعه و مدیریت منابع شامل مهدی دل‌آرا، منوچهر علیایی، مهدی رسول‌نژاد، ابراهیم امیری، محمود مقیسه، حسن محمدی، مهدی کیان‌پیشه، هادی یعقوبی، حسین فرهادی، قاسم مشهدی، احسان فرهادی و عباس جستان بودند.


تیم دانشکده حقوق و علوم سیاسی نیز با کسب 31 امتیاز از 12 بازی شامل 10 برد، یک مساوی، یک باخت، 39 گل زده، 9 گل خورده و با تفاضل گل مثبت 30 و تنهای با اختلاف یک گل مقام نایب قهرمانی را بدست آورد.


تیم دانشکده اقتصاد نیز با کسب 25 امتیاز از 12 بازی شامل 8 برد، یک مساوی، سه باخت، 46 گل زده، 20 گل خوره و با تفاضل گل مثبت 26 مقام سوم را به دست آورد. ضمن‌آنکه تیم‌های پیشکسوتان، معاونت دانشجویی و ساختمان مرکزی نیز به ترتیب مقام‌های چهارم تا ششم را کسب کردند.


در پایان این مسابقات مهدی دل‌آرا از تیم فوتسال معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه طباطبائی، عنوان آقای گلی این مسابقات را کسب کرد.


عکس: مهدی جهانشاهلوراد - عطنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار