۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ۰۶:۴۶
کد خبر: ۱۸۰۰۰۲
حال و هوای این روزهای مدیریت امور مالی دانشگاه علامه

حال و هوای این‌ روزهای سازمان‌ها و نهادهای دولتی که به روزهای پایانی سال 96 نزدیک می‌شوند، بسیار جالب و دیدنی است، «چون اگر تسویه حساب نکنی، تسویه حساب می‌شوی!»


به گزارش عطنا، مدیریت امور مالی دانشگاه علامه طباطبائی روزهای شلوغ و پرکاری را سپری می‌کند، به‌طوری‌که وقتی در اتاق‌های این بخش از دانشگاه حضور پیدا می‌کنی با انواع و اقسام کاغذ‌هایی بسته‌بندی شده در پوشه‌ها و زون‌کن‌هایی روبروی می‌شوی که به صورت منظم و مرتب یک جا چیده شده تا حسابرسی و پرداخت شوند.


حسن آباقری، مدیر امور مالی دانشگاه علامه طباطبائی، روزهای شلوغ و پرکار پایان سال در اسفندماه را ذات کار امور مالی دانست و گفت: در این چند روز پایان سال، مواردی که جزء تعهدات مالی و پایان سال دانشگاه است، انجام می‌شود.


وی درباره همین موضوع افزود: در واقع بخشی از پرداخت‌ها مربوط به پایان‌نامه‌ها، هزینه‌های پیمانکاران، حقوق کارکنان در اسفندماه و مواردی از این قبیل است که بر اساس تخصیص‌های صورت گرفته به دانشگاه و برنامه‌ریزی منسجم و مدون با تلاش همه همکاران امور مالی و معاونت توسعه و مدیریت منابع با توجه به اولویت‌ها پرداخت می‌شود.


آباقری تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته همه کارکنان بخش مالی دانشگاه تا 28 اسفندماه در محل کار خود حضور دارند تا بتوانند امورات مربوط به پرداخت‌های مالی را انجام دهند. ضمن‌آنکه با هماهنگی‌های صورت گرفته بانک عامل دانشگاه تا ساعت 17 و 30 دقیقه خدمات بانکی ارائه می‌دهد.


وی با بیان اینکه بسیاری از کارکنان مدیریت مالی دانشگاه روزهای پنجشنبه هفته گذشته و برخی نیز روز جمعه در محل کار خود حضور داشتند، اظهار کرد: اگر در شلوغی کاری این روزها دلخوری از بابت برخورد همکاران مدیریت مالی ایجاد شده است عذرخواهی می‌کنم و دلیل آن نیز بیشتر ناشی از خستگی و گستردگی کار امور مالی در این روزها است.


مدیریت امور مالی دانشگاه علامه طباطبائی خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم همه تعهدات دانشگاه که جز وظایف امور مالی است را به سرانجام برسانیم و تا شب عید همه پرداختی‌های مربوط را انجام دهیم.



عکس: شکیبا شیرازی‌تهرانی - عطنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار