۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ۱۶:۳۰
کد خبر: ۱۷۸۵۰۴
حضور مسئولان دانشگاه علامه در اردوی راهیان نور بسیج دانشجویی

حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی به همراه برخی از اعضای هیئت رئیسه این دانشگاه در اردوی راهیان نور بسیج دانشجویی (بهشت خاکی 9) حضور یافتند.


به گزارش عطنا، هیئت رئیسه دانشگاه علامه طباطبائی روزهای 19 و 20 اسفندماه با حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جمع شرکت‌کنندگان در اردوی راهیان نور بسیج دانشجویی این دانشگاه حضور پیدا کردند.


در اردوی فرهنگی و مذهبی راهیان نور بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی (بهشت خاکی 9) که با حضور حدود 400 نفر از دانشجویان این دانشگاه در دو بخش برادران از ۱۷ تا ۲۱ اسفندماه و خواهران از 20 تا 24 اسفندماه در حال برگزاری است.


در این اردو 90 نفر از براداران و 250 نفر از خواهران دانشگاه علامه طباطبائی حضور دارند که از مناطق عملیاتی دوکوهه، فکه، کانال کمیل، هویزه، طلائیه، هور العظیم، علقمه، نهر‌ خین، شلمچه، اردوگاه شهید باکری، معراج الشهدای اهواز، مقبره شوش دانیال و سایر مناطق بازدید می‌کنند.


در این بازدید محمدرضا ویژه، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه طباطبائی، حمیدرضا علومی‌یزدی، معاون پژوهشی، حسین سلیمی‌بجستانی، معاون دانشجویی، نعمت‌الله ایرانزاده، معاون فرهنگی و اجتماعی و غلامعلی کارگر، رئیس دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی حضور داشتند.


همچنین حجت‌الاسلام صادق اکبری‌اقدم، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه طباطبائی نیز در این بازدید حضور داشت.



عکس: علی صداقت - عطنا




 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار