۱۰ شهريور ۱۳۹۴ ۰۲:۳۶
کد خبر: ۱۷۶۵۲

به گزارش عطنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علامه،در راستای اجرایی کردن تفاهم نامه علمی ـ پژوهشی میان دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی و مؤسسه تحقیقاتی علوم جنایی ماکس پلان آلمان از تاریخ یکشنبه 1/6/94  لغایت 4/6/94 ( 23 تا 27 اگوست 2015 ) در سالن کنفرانس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی با حضور سه تن از استادان آلمانی به نامه های ؛ میشائیل کیلچیلینگ ؛ ناندور کناست و بنجامن فوگل  این نشستهای تخصصی برگزار گردید. در روز نخست در دو کلاس جداگانه آقای بنجامن فوگل در خصوص مبانی حقوق کیفری آلمان مباحثی را به زبان انگلیسی مطرح و با دانشجویان وارد بحث و تبادل نظر شدند. نکته مهم اینکه دانشجویان شرکت کننده بصورت هدفمند از بین دانشجویان دکتری و ارشد مسلط به زبان انگلیسی ( درک مطلب و سخن گفتن) انتخاب شده بودند. بعد از ظهر یکشنبه نیز آقای نادور کناست مباحثی بسیار جذاب در حوزه حقوق کیفری بین المللی مطرح نمودند که بسیار مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت. در روز دوم جناب آقای بنجامن فوگل در نوبت صبح مباحث خود را در حوزه عوامل مواجه و رافع ادامه دادند و در نوبت بعد از ظهر جناب استاد کیلچیلینگ در حوزه عدالت ترمیمی مباحث ارزنده ای را تدریس نمودند. نامبرده از اساتید مطرح این حوزه در سطح اروپا می باشند.


      روزهای سه شنبه و چهارشنبه تا ظهر نیز مدعوین مباحث تخصصی خود را ادامه دادند. از نکات جالب توجه از منظر این  اساتید توانایی و سطح زبان دانشجویان ایرانی شرکت کننده در کلاسها و علاقمندی آنها به طرح سئوالات خیلی جالب توجه و مهم جلوه می کرد. از طرفی از سوی دانشجویان شرکت کننده که اکثریت آنها از دانشگاه علامه طباطبائی (ره) و همه در رشته حقوق جزا و جرم شناسی بودند( و تعداد پنج نفر نیز از دانشگاههای تهران ـ شهید بهشتی و تربیت مدرس بودند) این کلاسها به طور جدی مورد استقبال قرار گرفت و آنها توانستند توانایی بکارگیری و استفاده از زبان انگلیسی را در این دوره محک بزند. بنا به گزارش معاونت پژوهشی دانشکده حقوق و علوم سیاسی، این دوره با همت گروه حقوق جزا و جرم شناسی و همکاری معاونت فوق و پیگیریهای همکار گرامی جناب آقای دکتر غلامی ساماندهی گردیده است.


      در نهایت دانشجویان شرکت کننده در این دوره چهار روزه گواهی معتبر با امضای مشترک روسای دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی و پروفسور زیبر اعطا خواهد شد. گفتنی است از میان این دانشجویان شرکت کننده، برای سامراسکول، تابستان سال آینده( 1395)  که در آلمان و در موسسه مذکور برگزار خواهد گردید، تعدادی انتخاب و اعزام خواهند گردید. لازم به ذکر است سه شنبه شب (3/6/94 ) به مناست حضور همکاران آلمانی در دانشکده ضیافت شامی با حضور روسای گروههای حقوقی و اعضای گروه حقوق جزا و جرم شناسی برگزار گردید.


اسامی دانشجویان شرکت کننده:











الف : آقایان


1 ـ محمد فرجی


2 ـ حمیدرضا نیکوکار


3 ـ توحید کشفی زاده


4 ـ جمشید غلاملو


5 ـ سیدمحمد جواد ساداتی


6 ـ سیروس ضرغام نژاد


7 ـ مهران پرسته



ب : خانم ها


8 ـ سالومه شریف


9 ـ مریم تقی زاده


10 ـ مهری برزگری


11 ـ شیده امامی صدر


12 ـ سحر سهیل مقدم


13 ـ سکینه خانعلی پور و اجارگاه







































ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار