۰۸ اسفند ۱۳۹۶ ۱۲:۲۲
کد خبر: ۱۷۴۴۷۹
faslname yadgiri (1)

فصلنامه انگلیسی‌زبان «یادگیری از راه دور ایران» دانشگاه علامه طباطبائی با هیئت تحریریه‌ای متشکل از متخصصین تکنولوژی آموزشی و علوم کامپیوتر در سطح بین‌المللی قصد دارد نتایج پژوهش ها و تجربیات عملی-صنعتی در حوزه پیشرفت ها و نوآوری های یادگیری از راه دور را در اختیار سایر پژوهشگران، اساتید، دانشجویان و علاقه‌مندان این حوزه قرار دهد.


به گزارش عطنا، در این فراخوان آمده است پژوهشگران و متخصصان یادگیری از راه دور می‌توانند با ارسال مقالات خود به این فصلنامه، که زیر نظر مرکز انتشارات و چاپ معاونت پژوهشی دانشگاه علامه طباطبائی منتشر می‌شود، نتایج پژوهش‌های خود را در سطح بین‌المللی مطرح کنند.


چشم انداز فصلنامه در برگیرنده محور های زیر است اما محدود به آنها نیست.


🔘یادگیری از راه دور
🔘منابع یادگیری
🔘سیستم های مدیریت یادگیری (lms )
🔘یادگیری شخصی سازی شده
🔘یادگیری سیار
🔘یادگیری مبتنی بر ابر
🔘 بازی های جدی
🔘شبیه سازی های آموزشی
🔘 هوش مصنوعی در آموزش
🔘یادگیری بازی گونه
🔘 واقعیت مجازی در یادگیری
🔘شبکه های اجتماعی در یادگیری
🔘خلاقیت و نوآوری در یادگیری
🔘موضوعات بین رشته‌ای در ارتباط با یادگیری

از پژوهشگران دعوت می شود مقالات خود را از طریق سامانه http://ijdli.atu.ac.ir جهت داوری ارسال کنند. مقالات ارسالی باید داری اصل بوده و قبلا جایی منتشر نشده باشند. همچنین مقاله تا زمانی که تحت بررسی در این نشریه هستند نباید به جای دیگری ارسال شدند.


گفتنی است این اولین شماره فصلنامه انگلیس‌زبان «یادگیری از راه دور ایران» دانشگاه علامه طباطبائی است که با هیئت تحریریه‌ای متشکل از متخصصین تکنولوژی آموزشی و علوم کامپیوتر در سطح بین‌المللی قصد دارد نتایج پژوهش ها و تجربیات عملی-صنعتی در حوزه پیشرفت ها و نوآوری های یادگیری از راه دور را در اختیار سایر پژوهشگران، اساتید، دانشجویان و علاقه‌مندان این حوزه قرار دهد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار