۰۶ اسفند ۱۳۹۶ ۱۶:۴۸
کد خبر: ۱۷۳۷۹۸
photo_2018-02-25_16-44-15

همایش ملی رسانه‌ها و فناوری اطلاعات  در خدمت کاهش خسارات بلایای طبیعی، روز 14 اسفند ماه در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌شود.


به گزارش عطنا، این همایش که با مشارکت پژوهشکده ارتباطات و کمیسیون ملی یونسکو در ایران روز 14 اسفند ماه در دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌شود، نقش رسانه‌های جمعی و فناوری‌های نوین ارتباطی و اطلاعاتی را در پیشگیری، مدیریت و کاستن از آسیب‌های بلایای طبیعی بررسی می‌کند.


محمدمهدی فرقانی، رئیس دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی و دبیر علمی همایش گفت: نقش رسانه‌ها و فناوری اطلاعات در کاستن از خسارات بلایای طبیعی در قالب چهار نشست علمی شامل «مدیریت بحران از منظر آموزشی و اجتماعی»، «رسانه‌های جمعی، ارتباطات ریسک، ارتباطات بحران»، «رسانه‌های جدید، ارتباطات ریسک، ارتباطات بحران» و «اخبار جعلی و شایعات در مواجهه با بلایای طبیعی، زمینه‌ها، پیامدها و راه حل‌ها» به بحث و بررسی صاحب‌نظران گذاشته می‌شود.


همچنین در این همایش از تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه علامه طباطبائی و سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) برای راه اندازی «کرسی ارتباطات علم و فناوری» در دانشکده علوم ارتباطات رونمایی می‌شود.


بنابر اعلام دبیر علمی همایش، شرکت در این  نشست‌ها برای عموم علاقه‌مندان به حوزه ارتباطات ریسک و ارتباطات بحران، آزاد و منوط به ثبت‌نام از طریق آدرس پست الکترونیک درج شده در پوستر همایش است. همچنین، شرکت کنندگان، گواهی حضور در همایش را با امضای مشترک پژوهشکده ارتباطات و کمیسیون ملی یونسکو در ایران دریافت می‌کنند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار