۰۳ اسفند ۱۳۹۶ ۲۲:۳۸
کد خبر: ۱۷۳۳۱۲
انتخابات دبیر دبیران کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی دانشگاه علامه

دبیر دبیران کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی دانشگاه علامه طباطبائی با رأی‌گیری از دبیران این کانون‌ها در معاونت فرهنگی و اجتماعی، انتخاب شد.  


به گزارش عطنا، این انتخابات دوشنبه 30 بهمن‌ماه و با حضور دبیران کانون‌های کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.


در این نشست نعمت‌الله ایرانزاده، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی، علیرضا امید‌بخش، مدیر امور فرهنگی، هدی غفاری، مدیر برنامه‌ریزی و نظارت و ارزیابی، الهام حسنلو، کارشناس کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی و جمع دیگری از کارشناسان این معاونت حضور داشتند.


بعد از سخنرانی ایرانزاده در جمع دبیران کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی دانشگاه علامه طباطبائی از حاضران در جلسه برای انتخاب دبیر دبیران، رأی‌گیری شد تا از میان دو نفر یعنی فربد آقا‌بیگی، دیر کانون خبر و رسانه و متین آذر دبیر کانون صنایع دستی و هنرهای تجسمی یک نفر انتخاب شود.


بعد از برگزاری انتخابات آرا به صندوق ریخته شده، شمارش شد که از 15 رأی مأخوذه، فربد آقابیگی با هشت رأی در مقابل پنج رأی آذر به عنوان دبیر دبیران کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی دانشگاه علامه طباطبائی انتخاب شد و دو رأی نیز سفید بود.


فربد آقابیگی از فعالان فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی و دارای سوابق اجرایی متعددی از جمله دبیر کانون خبر و رسانه و مسئول سابق پایگاه خبری دانشگاه علامه طباطبائی (عطنا) در دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی است.


در این انتخابات نرگس روزبه، دبیر کانون فیلم ‌و عکس، متین آذر، دبیر کانون صنایع دستی و هنرهای تجسمی، امیرحسین جلالی، دبیر کانون تئاتر، نفیسه رضایی، دبیر کانون همای‌مهر، علی اکبریان میمند، دبیر کانون کتاب و کتابخوانی، آرزو سبزوار‌قهفرخی، دبیر کانون شعر و ادب، زهرا بهرامن، دبیر کانون فرهنگی خیریه، مرضیه رجایی، دبیر کانون ایرانشناسی و گردشگری، فربدآقا‌بیگی، دبیر کانون خبر ‌و رسانه، حسام آرین، دبیر کانون موسیقی، محمدصادق نصیری، دبیر کانون مهدویت، امیررضا ملازاده، دبیر کانون گویندگی و اجرا، سیده‌معصومه حسینی، دبیر کانون آسیب شناسی اجتماعی، مصطفی یوسفی، نایب دبیر کانون قرآن و عترت و مریم منصوری، نایب دبیر کانون طنز و کاریکاتور حضور داشتند.


گفتنی است حکم فعالیت برای دوره جدید کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی دانشگاه علامه طباطبائی به دبیران و نمایندگان آنها در این مراسم از سوی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه اعطاء شد.



عکس: علی اکبریان‌میمند - عطنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار