۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ۰۲:۱۳
کد خبر: ۱۷۰۴۵۵
atu-moot-media

تیم موت کورت مدیای (مسابقات دانشجویی شبیه‌سازی دادگاه‌ حقوقی) دانشکده حقوق و علوم‌سیاسی با کسب مقام ششم به مسابقات جهانی دانشگاه آکسفورد راه پیدا کرد.


به گزارش عطنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی، تیم موت مدیای دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی در مسابقات منطقه‌ای بیروت موفق به دريافت جايزه ويژه مسابقات( بزرگداشت پروفسور جاناتان بليك Jonathan Blake) به عنوان جوان‌ترين و كم تعداد ترين تيم شركت كننده در مسابقات شد. همچنين با كسب مقام ششم از بين چهارده تيم شركت كننده در مسابقات، سهميه شركت در مسابقات جهاني دانشگاه اكسفورد را به دست آورد.


تیم دانشگاه علامه‌طباطبائی متشكل از دانشجويان ترم سه كارشناسي خانم‌ها هليا طهان‌ها، نرگس جوكار و آقاي امير محمد داودي با مربي گري خانم فاطمه سرخيل كارشناس ارشد حقوق عمومي بودند که توانستند با موفقیت در این مرحله به مسابقات جهانی راه پیدا کنند.


بنا براین گزارش، در تركيب مسابقات امسال چهارده تيم از كشورهاي ايران، لبنان، مصر، تونس، اردن و فلسطين شركت كرده‌اند و سه تيم از دانشگاه علامه طباطبائی، شهيد بهشتي و روابط بين الملل نیز نمايندگان ايران بودند. تيم دانشگاه علامه طباطبائي در مجموع ٣ مسابقه در مرحله مقدماتي داشته كه دو مسابقه را با برتری مقابل تونس و مصر سپری کرد و يك مسابقه را با يك نمره اختلاف به برنده نهايي مسابقات امسال( تيم دانشگاه انگليسي مصر) واگذار كرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار