۲۶ دی ۱۳۹۶ ۱۵:۵۴
کد خبر: ۱۶۶۵۵۷
rahmai zade taraz (2)

حسین رحمانی‌زاده، عضو کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه علامه طباطبائی با انتشار یادداشتی از زحمات و تلاش‌های مرتضی خورسندی، مدیر سابق امور فرهنگی، معاونت فرهنگی و اجتماعی قدردانی کرد.


به گزارش عطنا، متن یادداشت این عضو کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه علامه طباطبائی که با بیت شعر، «ما بدان مقصد عالی نتوانیم رسید، مگر هم پیش نهد لطف شما گامی چند» به شرح زیر است:


عرصه فرهنگ یکی از مهمترین جنبه‌های جامعه امروزی است، به‌طوری‌ که به کرات در بیانات رهبر معظم انقلاب بر اهمیت و حضور مدیران لایق در این عرصه اشاره شده است.


حضور حضرتعالی در پست مدیریت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی مصداق حضور مدیری دانا، مصلحت‌اندیش و کاردان بود. در زمان مدیریت حضرتعالی شاهد رشد قابل‌ توجه و توانمندی بخش‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی، درخشش بخش‌های مختلف در سطح منطقه و کشور و حکم‌فرمایی فضایی آرام و به دور از بد‌اخلاقی و تنش در معاونت فرهنگی و اجتماعی بودیم.


بدین وسیله به عنوان عضو کوچک خانواده معاونت فرهنگی و اجتماعی و همچنین فعال عرصه نشریات دانشجویی از تلاش‌های فراوان حضرتعالی به عنوان مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی کمال تشکر و امتنان را دارم.


گفتنی است، این یادداشت توسط حسین رحمانی‌زاده، عضو کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه علامه طباطبائی برای پایگاه خبری دانشگاه علامه طباطبائی (عطنا) ارسال شده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار