۱۸ دی ۱۳۹۶ ۱۲:۴۵
کد خبر: ۱۶۵۵۸۹
کارگاه کشوری تربیت مربی (TOT) «آموزش همیاران سلامت»

کارگاه کشوری تربیت مربی (TOT) «آموزش همیاران سلامت» توسط مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه علامه طباطبائی به مدت دو روز 13 و 14 دی‌ماه در سالن شورای دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی این دانشگاه برگزار شد.


به گزارش عطنا، در این کارگاه دو روزه استادان، اعضای هیئت علمی و مدیران مراکز مشاوره 31 استان سراسر کشور حضور داشتند.


در مراسم افتتاحیه این کارگاه منصوره السادات صادقی، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و سرپرست دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، حسین سلیمی‌بجستانی، معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی و کیومرث فرح‌بخش، سرپرست مرکز مشاوره و بهداشت روان این دانشگاه حضور داشتند.


هدف از برگزاری این کارگاه دو روزه، آموزش فنون تیم‌سازی و تسهیل‌گری برای پیشگیری و مداخله مناسب در بحران‌های روانشناختی از جمله مواد مخدر، ایدز و مواردی از این قبیل بود. ضمن‌آنکه با برگزاری این دوره، شرکت‌کنندگان آمادگی و آموزش لازم برای انتقال و آموزش مطالب جدید به متولیان و دانشجویان همیار سلامت استان‌ خود را فرا گرفتند.


در این کارگاه حمید یعقوبی، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و مدیرکل سابق دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم و پدرام موسوی کارشناس (HIV/AIDS) سازمان یونیسف و کارشناس ترویج و حمایت‎گری تشکل‎ها (Advocacy) به تدریس پرداختند.


گفتنی است، شرکت‌کنندگان در کارگاه کشوری تربیت مربی (TOT)  «آموزش همیاران سلامت» از مرکز مشاوره، مرکز بهداشت و درمان، کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد و همچنین موزه دانشگاه علامه طباطبائی بازدید کردند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار