۱۵ دی ۱۳۹۶ ۱۵:۱۰
کد خبر: ۱۶۴۷۶۶
pejoohesh jamee shenasi roostaei azkia (14)

نشست جامعه‌شناسی روستایی و عشایر در قالب چهارمین همایش ملی «پژوهش‌های اجتماعی و فرهنگی در جامعه ایران» در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.


به گزارش عطنا، در این نشست که پنجشنبه، ۷ دی‌ماه در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی به مدیریت مصطفی ازکیا برگزار شد، شهرام فرضی و مصطفی ازکیا با موضوع تحلیل الگوهای پارادایمی سیاست تولیدمحور صنعت نفت و پیامدهای آن بر اجتماع محلی همجوار پروژه ها. مورد مطالعه: ساکنان حوزۀ میدان نفتی دارخوین، موسی عنبری با موضوع مرگ روستا!؟ تاملی بر گونه‌های اجتماعی تغییر در جامعه روستایی ایران، سامان یوسفوند با موضوع گفتمان‌های مداخله‌ای توسعه در اجتماعات محلی، سهیلا علیرضا نژاد با موضوع فرآیند توسعه و تحول در نقش‌ها و هویت زنان روستایی، مطالعه‌ای در روستاهای رامه، گوهردان و کوه زر، جلال‌الدین رفیع‌فر و ساجده میراحمدی با موضوع کپرنشینی یا کپرزدایی ( مطالعه کپرنشینان شهرستان عنبرآباد جیرفت)، مصطفی ازکیا و یونس اکبری با موضوع پژوهشی در رابطه با قشربندی اجتماعی در مناطق روستایی غرب کارون و محسن ابراهیم پور با موضوع مسائل جامعه روستایی ایران و آن روی سکه ارائه مقاله داشتند.


گفتنی است چهارمین همایش ملی «پژوهش‌های اجتماعی و فرهنگی در جامعه ایران» به مدت سه روز متوالی در سالن‌های دانشکده علوم اجتماعی و با حضور بزرگان علوم انسانی و دغدغه‌مندان مسئله نابرابری و عدالت در زمینه‌های مختلف در پنل‌های موازی برگزار شد.


عکس: ایوب قادری-عطنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار