۰۸ دی ۱۳۹۶ ۰۱:۱۶
کد خبر: ۱۶۲۸۳۰
Eftetahieh-Pajoohesh-Ejtemaei-Farhangi-Dar-Iran (35)

چهارمین همایش ملی «پژوهش‌های اجتماعی و فرهنگی در جامعه ایران» با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، قائم مقام وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس انجمن جامعه شناسی ایران برگزار شد.


به گزارش عطنا، مراسم افتتاحیه این همایش سه‌شنبه، 5 دی‌ماه در سالن شهید مطهری دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی با حضور استادان دانشگاه و پژوهشگران برگزار شد.


در این مراسم، معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، ایرج حریرچی، قائم‌مقام و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، حبیب‌الله طاهرخانی، معاون وزیر مسکن و شهرسازی و رئیس شرکت عمران شهرهای جدید، سیدحسین سراج زاده، رئیس انجمن جامعه‌شناسی ایران،  حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی و  شیرین احمدنیا، عضو هیئت علمی دانشکده علوم اجتماعی و دبیر علمی همایش ملی «پژوهش‌های اجتماعی و فرهنگی در جامعه ایران» به ایراد سخنرانی پرداختند.


گزارش کامل در عطنا قرار می‌گیرد؛


گفتنی است این همایش به مدت سه روز متوالی در سالن‌های دانشکده علوم اجتماعی و با حضور بزرگان علوم انسانی و دغدغه‌مندان مسئله نابرابری و عدالت در زمینه‌های مختلف در پنل‌های موازی برگزار شد.


گزارش تصویری مراسم افتتاحیه را در ادامه می‌بینید؛


عکس: ایوب قادری-عطنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار