۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ۰۸:۵۵
کد خبر: ۱۶۰۱۱
به گزارش عطنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، نظام رتبه بندی ESI بر اساس میزان استنادات به مقالات مجلات منتخب در بانک اطلاعاتی ISI Web of Science اسامی 31 دانشمند ایرانی را منتشر کرده است که در میان آنها نام چهار دانشمند از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به چشم می خورد.

نتایج نظام رتبه بندی ESI براساس میزان استنادات به مقالات مجلات منتخب در بانک اطلاعاتی ISI Web of Science و طی یک دوره 10 سال و چهار ماه از اول ژانویه 2005 میلادی تا پایان آوریل 2015 میلادی محاسبه شده است.
بنا بر اعلام مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، 31 دانشمند برتر علوم پزشکی کشور در فهرست یک درصد دانشمندان برتر پراستناد دنیا در رشته موضوعی مربوطه قرار گرفته اند.

در این فهرست، دانشگاه های علوم پزشکی تهران با 17 دانشمند، اصفهان با چهار دانشمند، تبریز با سه دانشمند، شیراز با دو دانشمند و دانشگاههای علوم پزشکی شهید بهشتی، مشهد، زنجان، بقیه الله و جهاد دانشگاهی هر کدام با یک دانشمند برتر قرار دارند.

دکتر رویا کلیشادی، دکتر لیلا آزادبخت، دکتر ژاله ورشوساز و دکتر احمد اسماعیل زاده از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در گروه یک درصد دانشمندان پراستناد دنیا قرار گرفته اند.

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اصفهان بعنوان یکی از دانشگاههای بزرگ دولتی استان و کشور حدود 13 هزار دانشجو و 600 عضو هیات علمی دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار