۱۸ آذر ۱۳۹۶ ۲۰:۵۰
کد خبر: ۱۵۷۳۰۰
02032

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در پی اقدام نابخردانه رئیس‌جمهور آمریکا در اعلام قدس شریف به عنوان پایتختی رژیم منحوس صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.


به گزارش عطنا، در این بیانیه آمده است:


هُوَ الَّذِی أَخْرَجَ الَّذِینَ کَفَرُوا مِنْ أَهْلِ الْکِتَابِ مِنْ دِیَارِهِمْ لأوَّلِ الْحَشْرِ مَا ظَنَنْتُمْ أَنْ یَخْرُجُوا وَظَنُّوا أَنَّهُمْ مَانِعَتُهُمْ حُصُونُهُمْ مِنَ اللَّهِ فَأَتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ حَیْثُ لَمْ یَحْتَسِبُوا وَقَذَفَ فِی قُلُوبِهِمُ الرُّعْبَ یُخْرِبُونَ بُیُوتَهُمْ بِأَیْدِیهِمْ وَأَیْدِی الْمُؤْمِنِینَ فَاعْتَبِرُوا یَا أُولِی الأبْصَارِ (سوره حشر، آیه ۲)


[اوست كسى كه از ميان اهل كتاب كسانى را كه كفر ورزيدند در نخستين اخراج [از مدينه] بيرون كرد گمان نمیکرديد كه بيرون روند و خودشان گمان داشتند كه دژهايشان در برابر خدا مانع آنها خواهد بود و[لى] خدا از آنجايى كه تصور نمیکردند بر آنان درآمد و در دلهايشان بيم افكند [به طورى كه] خود به دست ‏خود و دست مؤمنان خانه ‏هاى خود را خراب میکردند پس اى ديده‏وران عبرت گيريد. (۲)]


دست کثیف و پلید صهیونیسم جهانی‌بار دیگر از آستین آمریکا بیرون آمد تا بر همگان ثابت شود که تنها راه رهایی قدس و آزادی جهان اسلام نه سازش که مقاوت و پافشاری بر آرمان‌ها است.


خبر دستور انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به بیت‌المقدس، عمیقاً روح مسلمانان آزاده جهان را آزرد. این تصمیم احمقانه و به دور از آینده‌نگری موجب شعله‌ور شدن آتشی در منطقه خواهد شد که پایان آن سوختن خرمن آرزوهای باطل اسرائیل و غرق شدن رویای احمقانه از نیل تا فرات صهیونیسم جهانی در سیل خشم مسلمانان جهان خواهد بود.


از طرف دیگر این اقدام نشان داد که سازش و مذاکره با دشمن دون و پستی چون اسرائیل، بیراهه‌ای است که عافیت‌طلبان در مسیر راه مردم فلسطین قرار دادند تا آنان را از مسیر حقیقی که همانا مبارزه در جهت آزادی باشد، منحرف کنند.


حال وقت آن است که ملت فلسطین یک‌صدا و متحد در جهت انتفاضه‌ای دیگر به پا خیزند تا بتوانند سرنوشت‌شان را بدست گیرند. البته در این میان نباید از نقش دولت‌های کثیف عربی چشم پوشی کرد. بدون شک مهر ننگ سازش با اسرائیل و معامله با آمریکا بر سر سرنوشت ملت فلسطین تا ابد بر پیشانی این دولت‌ها باقی خواهد ماند.


دولت های خائنی که بردگی برای اسرائیل را به آزادی و حریت ترجیح دادند و دست‌شان به اندازه دشمن غاصب صهیونیستی به خون مردم مظلوم فلسطین آلوده است. بی‌شک تقویت روحیه مقاومت و مبارزه می‌تواند رویاهای استکبار جهانی را در ایجاد کشور مستقلی به نام اسرائیل به مرکزیت بیت‌المقدس را نقش بر آب کند.


بی‌شک این دست اقدامات که در راستای تمدید حیات نباتی رژیم غاصب صهیونیستی صورت می‌گیرد، تأثیری در وعده حق نابودی اسرائیل تا آینده‌ای نه چندان دور ندارد. فرزندان انقلاب اسلامی همانطور که با خون و باور خود ریشه درخت فاسد داعش را از بن برکندند، این بار نیز رأس فتنه و شر مطلق را از حیات ساقط خواهند کرد تا انشاء الله دروازه‌های فرج بر روی امت اسلامی گشوده شود.


بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار