۰۸ آذر ۱۳۹۶ ۱۱:۰۹
کد خبر: ۱۵۳۸۵۱
konkour96-45-46

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: دانشگاه ها و مراکز علمی نتوانستند از تسهیلات بانکی چهار هزار میلیارد تومانی که به آنها اختصاص داده شده بود، استفاده کنند.




به گزارش عطنا، سید حمایت میرزاده در گفت‌وگو با  مهر درباره جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، که قرار بود با حضور وزرای علوم، بهداشت و درمان، کشاورزی برگزار شود، گفت: به علت جلسه اضطراری هیات دولت هیچ یک از وزرایی که دعوت شده بودند، نتوانستند در جلسه حاضر شوند و جلسه با حضور معاونان وزرای مذکور برگزار شد.


وی ادامه داد: در این نشست بند «ه» تبصره ۴ قانون بودجه سال ۹۶ که درباره تسهیلات بانکی چهار هزار میلیارد تومانی به دانشگاه‌ها و مراکز علمی و وزارت‌خانه‌هایی که مراکز علمی، پژوهشی دارند، است بررسی شد بر اساس این بند قرار بود از این تسهیلات بانکی در جهت تجهیز وسایل آزمایشگاهی و کارگاهی استفاده شود.


عضو کمیسیون آموزش مجلس افزود: گزارش ارائه شده توسط این افراد امیدوارکننده نبود و هیات امنای دانشگاه ها نتوانسته بودند از این تسهیلات بهره برداری کنند بنابراین تا آخر آذر ماه به آنها مهلت داده شد که موارد بند «ه» را به صورت جدی پیگیری کنند و از فرصت به وجود آمده همه مراکز آموزشی و آزمایشی بهره کافی را ببرند.


وی افزود: به دانشگاه ها و مراکز علمی نیز تذکر دادیم در صورتی که نتوانند از این تسهیلات استفاده کنند در سال ۹۷ در ارائه این تسهیلات تجدید نظر خواهیم کرد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار