۳۰ آبان ۱۳۹۶ ۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۵۲۳۰۴
kanon_farhangi entekhabat 96 (21)
نتایج اولین انتخابات سراسری کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی دانشگاه علامه طباطبائی سه‌شنبه، ۳۰ آبان ماه اعلام شد.

به گزارش عطنا، الهام حسنلو، مسئول برگزاری انتخابات کانون‌های فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی درباره‌ی انتخابات توضیح داد: امسال اولین سالی است که انتخابات کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی به طور سراسری برگزار می‌شود. سال‌های قبل این انتخابات در معاونت فرهنگی و دفتر واحد کانون‌ها برگزار می‌شد و نهایتا پانزده نفر از هر کانون برای رای گیری می‌آمدند.


وی افزود: امسال برای مجمع عمومی هر کانون عضوگیری داشتیم و هزار و هفت نفر از دانشجویان عضو کانون‌ها شدند .


حسنلو برای استقبال دانشجویان پیشنهاد داد: معرفی برنامه‌ها و فعالیت‌ها می‌تواند به دانشجویان شناخت دهد و برگزاری جلسات مجمع عمومی با دانشجویان می‌تواند راهکار خوبی باشد.


وی ادامه داد:تبلیغات در سطح دانشکده‌ها بسیار خوب بوده است و نماینده‌ی کانون‌ها در تک تک دانشکده‌ها برای معرفی حضور پیدا کرده‌اند .


 دانشجوی دانشکده روان شناسی کاندید شورای مرکزی گفت: کانون فرهنگی برای دانشجویانی که به رشته‌ی خود علاقه ندارند می تواند زمینه‌ای برای شکوفا کردن استعدادهایشان باشد.


امیررضا ملازاده افزود: این رونق به دست مسئولان باید انجام بگیرد زیرا اعضا در حد توانشان تلاش می‌کنند و آنچه که برای رونق کار کانون‌ها اهمیت دارد راهی است که مسئولین هموار می‌کنند،  بودجه‌ای که در اختیار می‌گذارند و موافقت‌هایی که با برنامه‌ها می‌کنند.


سیده زینب مصطفوی عضو شورای مرکزی کانون مهدویت هم درباره‌ی انتخابات کانون‌ها به خبرنگار عطنا گفت: کانون‌های فرهنگی تاثیر خیلی زیادی در دانشگاه دارند چراکه باید برنامه‌های باکیفیتی برگزار کنند همچنین دانشگاه هم باید از آنها حمایت کند.


وی افزود: این کانون ها یکی از مهم ترین سرمایه‌های دانشگاه است و باید حمایت مالی خوبی داشته باشیم و همچنین دانشجویان خلاق عضو کانون ها شوند تا طرح‌های نو و ایده‌های جدید بدهند.


نتایج انتخابات را در ادامه می‌بینید؛

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار