۱۸ آبان ۱۳۹۶ ۰۰:۴۰
کد خبر: ۱۵۰۰۲۴
Ebrahim sheykh

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با اعلام جزئیات دقیق انتصابات انجام شده در شهرداری تهران از نظر سن، تخصص و گرایش سیاسی تأکید کرد که رزومه ملاک انتصابات شهردار تهران نیست.


به گزارش عطنا به نقل از همشهری، ابراهيم شيخ، معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران از تدوين آيين‌نامه‌اي براي انتصابات در شهرداري تهران خبر داد و گفت: اين آيين‌نامه با توجه ويژه به جوانان و جلوگيري از فاميل‌سالاري و تبارگرايي، به‌عنوان شرط اساسي تدوين شده است و توجه ويژه‌اي به افراد همسو با نظام مديريت شهري جديد دارد.


ابراهيم شيخ با تأكيد بر اينكه ديدگاه شهردار تهران براي انتصابات مديران رزومه نيست، اظهار كرد: ديدگاه شهردار تهران اين نيست كه افراد براساس رزومه مورد ارزيابي و انتصاب قرار گيرند. بديهي است كه داشتن استعداد و قابليت انجام كار، اهميت فراتري از رزومه دارد. وي با اشاره به اينكه رويكردهاي نوين علمي بر استعدادها و قابليت‌هاي افراد براي مديريت تأكيد دارد، تصريح كرد:


جوانان منشأ نوآوري، خلاقيت و ارائه راهكارهاي خلاقانه در حل مشكلات و معضلات هستند كه شهردار تهران همواره با تأكيد بر جوان‌گرايي توصيه اكيدي براي استفاده از جوانان، بالاخص افراد با رويكردهاي مديريت جديد و همسو با انتخاب مردم داشته است. معاون توسعه منابع انساني شهرداري تهران با اشاره به فراواني انتصابات مديران شهري از ابتداي مديريت جديد آماري را درخصوص ميزان پست‌‌هاي مديريتي شهرداري از ابتداي دوره جديد مديريت شهري نيز بيان كرد كه در جدول زير آمده است. به گفته شيخ اين آمارگواهي بر توجه مديريت شهري به جوانگرايي است.


معاونت توسعه منابع انساني شهرداري تهران همچنين در حاشيه مراسم افتتاحيه «سيزدهمين كنفرانس بين‌المللي توسعه منابع انساني» كه صبح ديروز آغاز به‌كار كرد، هدف از برگزاري اين كنفرانس را توسعه منابع انساني از طريق ارتقاي سطح تخصصي و حرفه‌اي دانش مديران و كارشناسان، به اشتراك‌گذاري دانش بين‌المللي و ارتقاي سطح توانمندي و پتانسيل مديران اين حوزه در پيشبرد اهداف و سياست‌هاي سازمان عنوان كرد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
مطالب دیگر
مدیریت فضای مجازی در ترکیه و امارات چگونه است؟
بررسی قوانین اینترنت در کشورهای دیگر (3)

مدیریت فضای مجازی در ترکیه و امارات چگونه است؟

چندین سال است که در امارات کلیه سرویس‌های انتقال صوت با پروتکل اینترنت ممنوع بوده و برنامه‌هایی مانند واتس اپ، وایبر، تانگو، فیسبوک مسنجر، ایمو، لاین، کیک مسنجر، تلگرام و فیس تایم مسدود هستند.
استاد دانشگاه شانگهای از برجام و روابط ایران و چین می‌گوید
گفتگوی اختصاصی عطنا با هوندا فَن

استاد دانشگاه شانگهای از برجام و روابط ایران و چین می‌گوید

دنیای کنونی نسبت به جهان 2006-2010 تغییرات زیادی کرده است؛ این امر بر توسعه برخی از روابط بین المللی هم تاثیر گذاشته است. من شخصا فکر می کنم بهترین نتیجه برای ایران این است که این مسئله را در اسرع وقت...
علت افزایش مهاجرت در میان نخبگان چیست؟
یک استاد دانشگاه در گفتگو با عطنا بررسی کرد

علت افزایش مهاجرت در میان نخبگان چیست؟

یک استاد دانشگاه معتقد است: «نوسانات وضعیت اقتصادی و نداشتن امید به حل مشکلات که دلیل مهاجرت است با جوان‌گرایی و به کارگیری نسل جوان در ساختار‌های نظام کشور باعث پویایی و کاهش مهاجرت می‌شود.»
در افغانستان چه خبر است؟
ملازهی در گفتگو با عطنا بررسی کرد

در افغانستان چه خبر است؟

يك کارشناس مسائل افغانستان معتقد است: «طالبان می‌کوشد تا با حملات نظامی سهم بیشتری از قدرت در افغانستان را به خود اختصاص دهد؛ در حالی که در ایران یک ارزیابی واقع بینانه از تحولات افغانستان وجود ندارد.»
پر بازدیدها
آخرین اخبار