۰۹ آبان ۱۳۹۶ ۱۴:۲۹
کد خبر: ۱۴۸۱۸۴
نشست افتتاحیه دوشنبه‌های آی سی سی در دانشگاه علامه طباطبائی

نشست افتتاحیه «دوشنبه‌های دیوا‌ن‌ بین‌المللی کیفری» با حضور جمعی از استادانی از دانشگاه‌های مختلف تهران و دانشجویان در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.


به گزارش عطنا، نشست افتتاحیه دوشنبه‌های دیوان بین‌المللی کیفری ( International Criminal Court ) بعداز ظهر روز دوشنبه هشتم آبان‌ماه با حضور تنی چند از استادان رشته‌های حقوق بین‌الملل و حقوق جزا و جرم‌شناسی در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.


بر اساس این گزارش، دکتر سید منصور میرسعیدی رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی و عضو هیئت علمی گروه حقوق جزا و جرم‌شناسی به‌عنوان سخنران نخست این همایش طی سخنانی به اهمیت برگزاری و تداوم نشست‌هایی از این دست پرداخت.


در ادامه دکتر محمدرضا ضیائی بیگدلی استاد برجسته حقوق بین‌الملل دانشگاه علامه طباطبائی به سخنرانی پرداخت.


همچنین در این جلسه دکتر محمدعلی اردبیلی، استاد حقوق جزا و جرم‌شناسی دانشگاه شهید بهشتی، دکتر بهزاد رضوی‌فرد، معاون پژوهشی دانشکده حقوق و علوم سیاسی و عضو هیئت علمی گروه حقوق جزا و جرم‌شناسی این دانشکده، دکتر سید قاسم زمانی، مدیر گروه حقوق عمومی و بین‌الملل دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی، صادق سلیمی عضو هیئت دانشکده حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، دکتر محمدعلی صلح‌چی و دکتر هیبت‌الله نژندی‌منش، اعضای هیئت علمی گروه حقوق عمومی و بین‌الملل دانشگاه علامه طباطبائی به سخنرانی پرداختند.


به گزارش عطنا، جلسات «دوشنبه‌های حقوق بین‌المللی کیفری» نشست‌هایی علمی است که به همت هیبت‌الله نژندی‌منش عضو هیئت علمی حقوق بین‌الملل دانشگاه علامه طباطبائی ایجاد شده و قرار است در مرحله اول به صورت هر دو هفته یک‌بار در روزهای دوشنبه به بررسی دیوان بین‌المللی کیفری (ICC) از جنبه‌های مختلف حقوقی بپردازد.


گزارش کامل عطنا قرار می‌گیرد.

عکس: ریحانه مهیاری - عطنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار