۱۹ مرداد ۱۳۹۴ ۱۲:۱۵
کد خبر: ۱۴۵۸۸
مدیر آموزش‌های فرهنگی سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها از برگزاری جشنواره تابستانی آموزش مجازی ويژه دانشجويان، اساتيد، فعالين فرهنگی و سياسی و كاركنان دانشگاه خبر داد.

به گزارش عطنا به نقل از مهر، مرتضی فاضلی با اشاره به جزئیات برگزاری جشنواره تابستانه آموزش مجازی دانشگاهیان، گفت: طی برگزاری این جشنواره که از ۱۰ مرداد ماه آغاز شده، درس‌های متنوع با موضوعات فرهنگی مهارتی و كاربردی جهت غنی تر كردن اوقات فراغت دانشجويان در فصل تابستان ارائه شده است.


وی درباره اهداف اصلی برگزاری این جشنواره گفت: تابستان همیشه فرصتی مناسب برای برنامه ريزی های آموزشي غير رسمی است و با توجه به اینکه در این فصل دانشجویان از فضای رسمی درسی در دانشگاه‌ها فاصله می‌گیرند، می‌توان با برنامه‌ریزی صحیح و با استفاده از وسایل ارتباطی در فضای مجازی، فرصت‌های يادگيري و آموزش غير رسمی را در اختيار دانشجویان و فرآگیران علاقه‌مند به موضوعات جدید و جذاب قرار داد.


مدیر آموزش‌های فرهنگی سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها در ادامه با اشاره به مخاطبین حاضر در این جشنواره گفت: مخاطبين كلی جشنواره، دانشجويان، اساتيد، فعالين فرهنگي و سياسي و كاركنان دانشگاه است.


فاضلی با تشریح جزئیات جشنواره گفت: در بخش مسابقه جشنواره فراگیران باید حداقل ۶ درس از مجموع دروس گروه‌هاي «قرآن و معارف دینی»، «فرهنگ – سیاست» و «مهارت‌های عمومی» را طی کنند تا پس از جمع‌بندي امتيازاتشان در قرعه كشي نهايي حضور داشته باشند.


وی با اشاره بخش‌های جنبی جشنواره گفت: برگزاری سخنرانی های روزانه، برگزاری مسابقه پيامكی، خوانش کتاب و مقاله، حضور فعال در تالارهای گفتگو و گذراندن دروس امتيازی ویژه مخاطبین خاص، از مهمترین بخش‌ جنبی این جشنواره است.


مدیر آموزش‌های فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در ادامه با اشاره به جزئیات محتوای ارائه شده در این جشنواره، گفت: دسته‌بندي محتوایي درس‌هاي مجازي جشنواره در سه گروه انجام شده و شركت كنندگان لازم است از ميان درس‌هاي هرگروه حداقل ۲ درس را به پايان رسانده و با دريافت گواهي‌نامه، شرايط شركت در قرعه كشي نهايي را كسب کنند.


وی در ادامه گفت: ما در گروه قرآن و معارف، چهار عنوان درسی گفتارهایی پیرامون ولایت فقیه در ۱۰ جلسه، تجوید و آواشناسی قرآن کریم در ۱۵جلسه، معاد شناسی در ۱۴ جلسه، احکام عمومی در ۳ جلسه  و اخلاق اسلامی در ۱۵ جلسه را ارائه داده‌ایم.


فاضلی با اشاره به جوايز و امتيازات اين دوره جشنواره گفت: ۲۰كمک هزينه سفر به عتبات، ۴۰ كمک هزينه به مشهد مقدس، ۳۰ تبلت و تلفن همراه هوشمند،۲۰۰ كمک هزينه نقدی به همراه دريافت گواهينامه معتبر از مهمترين جوايز و امتيازات اين دوره است، طبق برنامه ریزی‌ها جشنواره تا پايان شهریورماه سال جاری داير است که جزئيات مراسم اختتامیه و اعلام اسامی برندگان متعاقبا اطلاع رسانی می شود.


دانشجویان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز آموزش‌های مجازی دانشگاهیان به آدرس http://un.nahad.ir ضمن ثبت‌نام و تکمیل اطلاعات و دریافت نام کاربری و رمز عبور نسبت به مطالعه و گذراندن سرفصل‌های آموزشی مربوط به این طرح اقدام کنند




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار