۲۴ مهر ۱۳۹۶ ۱۷:۳۸
کد خبر: ۱۴۴۸۳۰
elzevier (14)

کارگاه آموزشی شیوه‌های بهره‌گیری از منابع و خدمات الکترونیکی انتشارات الزویر (‌Elsevier‎‎)توسط کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه برگزار شد.


به گزارش عطنا، کارگاه آموزشی شیوه‌های بهره‌گیری از منابع و خدمات الکترونیکی انتشارات الزویر روز دوشنبه، 24 مهر 1396 به همت کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد ا در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم ارتباطات برگزارشد.


خانم اوزگه سرت‎دمیر، مدرس ارشد انتشارات الزویر در این کارگاه به ارائه مطالبی پیرامون خدمات الکترونیکی انتشارات الزویر و پایگاه‎‎های اطلاعاتی  Scival، Scopus، Science Direct پرداخت.


در پایان به شرکت کنندگان گواهی شرکت در اهدا شد.


گفتنی است اِلزِویر (به هلندی: Elsevier، تلفظ هلندی: اِلسِفیر) نام یکی از بزرگترین ناشرین مطبوعات پزشکی و علمی جهان است. این مؤسسه در آمستردام قرار دارد. در حالی که در آمریکا، انگلستان و جاهای دیگر نیز فعالیت‌های مهمی دارد. اين موسسه، به عنوان يك ناشر چند رسانه‌اي پيشرو، پيشتاز ارايه اطلاعات علمي و بهداشتي در دنياست كه بيش از 200‌هزار محصول و خدمت، شامل مجله، كتاب، محصولات و خدمات الكترونيكي و پايگاه‌هاي اطلاعاتي، ارايه مي‌دهد و به بيش از 30‌ميليون دانشمند، دانشجو و متخصص عرصه بهداشت و اطلاعات در سرتاسر دنيا خدمت‌رساني مي‌كند. مركز ثقل فعاليت موسسه الزوير انتشار كتاب و مجله علمي است


عکس: سمانه ستاری-عطنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار