۲۲ مهر ۱۳۹۶ ۱۱:۰۲
کد خبر: ۱۴۴۳۳۴
Mostanad Az Panbe ta atash (11)
روز دوم «هفته فیلم مستند کارستان»، با نمایش فیلم «پنبه تا آتش» در حضور عوامل و استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی در دانشکده اقتصاد این دانشگاه ادامه یافت.

به گزارش عطنا، نمایش مستند «پنبه تا آتش» به کارگردانی بهرام عظیم‌پور از سوی بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان با حضور زاهد شیخ‌الاسلامی، مدرس و مشاور در زمینه رهبری، لطفعلی بخشی، استاد و عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی، حسین صامعی، استاد دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه صنعتی شریف و سعید جابر انصاری، عضو هیئت مدیره بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان و مدیر میزگرد با محوریت «صنعت»، دوشنبه 17مهرماه در دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه برگزار شد.


این فیلم روایتی از زندگی و کارِ صنعت‌گر و کارآفرین نخبه کشور، علی‌اصغر حاجی‌بابا است. کسی که کار خود را از دوران کودکی و با شغل لحاف‌دوزی آغاز کرد و در جریان زندگی پرتلاطم و پر فرازونشیب خود توانست راه کسب وکار مستقل و شخصی خود را در صنعت پیدا کرده و حرفه خود را به همراه خانواده توسعه دهد تا جایی که او را به‌عنوان بنیان‌گذار صنعت ریخته‌گری و فروآلیاژها در ایران می‌شناسند. این فیلم روایت هشتاد و چهار سال زندگی و تلاش بی‌وقفه این فرد در کوران کار، مبارزات سیاسی، مشکلات اقتصادی و موانع اجتماعی گوناگون از زبان خود ایشان، نزدیکان و همکاران‌اش است.


علاقه‌مندان به تماشای فیلم‌های کارستان می‌توانند برنامه هفته اکران این مستندها را در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان دنبال کنند.

عکس: ریحانه مهیاری- عطنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار