۲۰ مهر ۱۳۹۶ ۱۱:۱۴
کد خبر: ۱۴۳۸۲۵
حسین سلیمی‌بجستانی، معاون دانشجویی و سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی

معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در مراسم آئین استقبال از نوورودی‌ها از افتتاح درمانگاه دانشگاه تا 10 روز آینده خبر داد.


به گزارش عطنا، آئین استقبال از دانشجویان ورودی جدید دانشگاه علامه‌طباطبائی در حال حاضر با حضور رئیس دانشگاه و سایر مسئولان در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.


حسین سلیمی بجستانی معاون دانشجویی و سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه‌طباطبائی با بیان اینکه برگزاری چنین مراسمی به یک ماه زمان برای برنامه‌ریزی و اقدام نیازمند است، اظهار کرد: این مراسم در سال‌های گذشته به علت زمان‌بر بودن تجهیزات در سالن ورزشی دانشگاه برگزار می‌شد و لذا کیفیت مراسم کاهش می‌یافت اما امسال با مدیریت و همکاری برج میلاد این مراسم را با همان هزینه‌ها توانستیم در این مکان برگزار کنیم.


وی افزود: این مراسم همان برنامه سال‌های گذشته با تنوع بیشتر است؛ به دانشگاه علامه با 10 دانشکده، بیش از 16 هزار دانشجو، 45 رشته کارشناسی، 100 رشته کارشناسی ارشد و 50 رشته دکترا خوش آمدید.


سلیمی بجستانی با بیان اینکه دوره تحصیل زمانی است که فرد از آن با خاطرات متفاوت، متنوع و ماندگاری یاد می‌کند،گفت: از مأموریت‌های دانشگاه، آموزش، پژوهش و تربیت است. معاونت فرهنگی و اجتماعی بخش فعالیت‎‌های غیررسمی در تربیت را به عهده دارد، در حال حاضر 65 انجمن علمی-دانشجویی، 19 کانون فرهنگی هنری و بیش از 85 نشریه دانشجویی در دانشگاه فعال است که در زمینه‌های مختلف عرصه را برای فعالیت‌های دانشجویی فراهم می‌کنند.


او با اشاره به همکاری بیش از 180 دانشجو در برگزاری مراسم استقبال از نو ورودی‌ها خاطرنشان کرد: سال گذشته انجمن‌های دانشگاه در جشنواره حرکت، کانون‌ها در جشنواره رویش و نشریات در جشنواره تیتر 10 توانستند رتبه‌هایی در شأن دانشگاه کسب کنند که نشان می‌دهد اگر عرصه‌هایی برای آنها فراهم شود، می‌توانند برای دانشگاه افتخار کسب کنند.


معاون دانشجویی دانشگاه افزود: همچنین تشکل‌های اسلامی و دانشجویی و... در دانشگاه فعال است و دانشجویان می‌توانند متناسب با علاقه‌هایشان در این عرصه‌ها نیز فعالیت کنند.


سلیمی بجستانی با بیان اینکه معاونت دانشجویی وظیفه سلامت جسم و روان، رفاه، تغذیه، خوابگاه، تربیت بدنی و سایر ابعاد رفاهی دانشجو را بر عهده دارد، گفت: در سال‌های گذشته بیشتر همت دانشگاه در عرصه‌های عمرانی بوده است و ما تا 10 روز آینده درمانگاه کاملا مجهز دانشگاه را افتتاح خواهیم کرد همچنین کتابخانه مرکزی دانشگاه به عنوان یکی از بهترین کتابخانه‌های کشور و خاورمیانه به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید که  تربیت بدنی و سایر ابعاد رفاهی دانشجو را به عهده دارد.


وی در پایان خاطرنشان کرد: طرح پایش سلامت برای دانشجویان ورودی جدید در دانشگاه در حال برگزاری است، همچنین کارگاه‌های چهار ساعته برای سلامت روان پیش‌بینی کردیم. همچنین جشنواره دانشجویان نمونه نیز هر سال برگزار می‌شود و این زمینه برای شما فراهم است که از داشجویان نمونه باشید.


 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار