۱۱ مهر ۱۳۹۶ ۱۴:۰۵
کد خبر: ۱۴۲۳۷۱
ketabkhaneh markazi (10)

پروفایل کاربری دانشجویان جدید جهت دسترسی به منابع و استفاده از خدمات کتابخانۀ دیجیتالی فعال شد.


به گزارش عطنا، کتابخانه مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد ارائه خدمات برای دانشجویان نو ورودی فعال شده است و دانشجویان می‌توانند با ورود به سامانه کتابخانه از آن استفاده کنند.


کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه طباطبائی ضمن تبریک فرا رسیدن سال‌تحصیلی جدید به اساتید محترم و دانشجویان گرامی به ویژه دانشجویان جدید، به اطلاع می‌رساند پروفایل کاربری دانشجویان جدید جهت دسترسی به منابع و استفاده از خدمات کتابخانۀ دیجیتالی ایجاد شده است.


دانشجویان گرامی می‌توانند با نام کاربری (شمارۀ دانشجویی) و گذرواژه (شمارۀ دانشجویی) از خدمات و منابع کتابخانۀ دیجیتالی بهره‌مند شوند.


گفتنی است دسترسی به تمام‌متن منابع الکترونیکی نظیر کتاب‌های الکترونیکی، پایان‌نامه‌ها، رساله‌های تحصیلی و سایر منابع اطلاعاتی از طریق این سامانۀ اطلاعاتی برای کاربران امکان‌پذیر است. کاربران توجه داشته باشند که باید در نخستین ورود به پروفایل کاربری خود، به جهت حفظ نکات امنیتی، اقدام به تغییر گذرواژۀ پروفایل کاربری خود نمایند. راهنمای استفاده از کتابخانۀ دیجیتالی در قالب فایل پیوست ارائه شده است.


همچنین کاربران می‌توانند راهنمای استفاده از کتابخانه و کتاب، مقاله و پایان‌نامه مورد نظر را از این مرکز واقع در دانشکده ارتباطات دریافت کنند.

 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار