۱۰ مهر ۱۳۹۶ ۱۷:۰۱
کد خبر: ۱۴۲۳۱۱
shotor_19668

تیم دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در مسابقه عکاسی فوکوس ۲۰۱۷ در رقابت با تیم های اعزامی از ۶۰ دانشگاه دنیا موفق شد رتبه اول را در این رقابت از آن خود کند.


به گزارش عطنا به نقل از مدیریت همکاری های علمی بین المللی، مسابقه عکاسی فوکوس که هر ساله توسط شبکه دانشگاه های جاده ابریشم برگزار می شود، امسال با موضوع «جاده ‏ها: شخص، تاریخ و مناظر در امتداد جاده ابریشم» برگزار شد. در این مسابقه دانشجویان و کارشناسان بیش از ۶۰ دانشگاه از ۲۵ کشور دنیا در آن به رقابت پرداختند. در این رقابت دانشجویان و کارشناسانی از دانشگاه‏های ایران از جمله: اصفهان، بین المللی امام خمینی و دانشگاه علامه طباطبائی نیز شرکت داشتند.


در این رقابت آقای علی اصغر حیدری کارشناس تفاهم نامه‏ ها و قراردادهای بین ‏المللی دانشگاه با عکس «سمبل جاده ابریشم» مقام نخست و جایزه بزرگ این مسابقه را از آن خود کرد. همچنین عکسی از خانم مریم بلوری دانشجوی دکتری زبان انگلیسی جزو منتخبین سطح چهار این مسابقه شد.  قرار است جوایز مسابقه فوکوس ۲۰۱۷، نوزدهم آبان ماه سال جاری در افتتاحیه سومین اجلاس سالانه روسای دانشگاه ‏های جاده ابریشم اعطا شود و عکس‏های برگزیده این مسابقه در محل برگزاری اجلاس در دانشگاه علوم انسانی و اجتماعی شهر هو شی مین ویتنام به نمایش گذاشته خواهد شد.



عکس منتخب سطح چهار-عکس از مریم بلوری 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار