۰۳ مهر ۱۳۹۶ ۱۶:۳۸
کد خبر: ۱۴۱۸۲۰
ashab ashoorayi (2)

همزمان با آغاز سال تحصیلی ۹۶ و ثبت نام دانشجویان جدید الورود به دانشگاه، هیئت اصحاب عاشورایی، طرح «گام های حسینی» را برگزار کرد.


مسئول هیئت اصحاب عاشورایی در گفت‌وگو با خبرنگار عطنا با تبریک سال جدید تحصیلی به دانشجویان و به خصوص دانشجویان جدید الورود، از اجرای موفق این برنامه در تاریخ یکم و دوم مهرماه خبر داد.


محمدرضا زندی یکتا با اشاره به استقبال دانشجویان از این طرح، موفقیت حاصله را نتیجه ی تلاش تمام اعضای هیات اصحاب عاشورایی دانست.


وی در تشریح این طرح چنین بیان کرد که: «طرح گام‌های عاشورایی، طرح استقبالیست از دانشجویان جدید الورود مقطع کارشناسی که در تمامی دانشکده ها برگزار شد و طی آن، هدایایی به دانشجویان تقدیم شد.»


زندی یکتا با اشاره به اهمیت آشنایی اولیه دانشجویان با فضای دانشگاهی، سهم تشکل های دانشگاهی را در روند آشنایی بخشی به دانشجو، سهمی بی بدیل دانست.


وی با اشاره به کارنامه ی فعالیت های هیئت اصحاب عاشورایی، این تشکل را پیش قراول صحنه های فرهنگی و مذهبی در عرصه ی دانشگاهی دانست و طرح گام های عاشورایی را نیز گواه این مسئله بیان کرد.


زندی یکتا در توضیح طرح گام های عاشورایی گفت این طرح در بازه ی دو روزه، در تمامی دانشکده های پردیس مرکزی و دانشکده های علوم اجتماعی، ادبیات و اقتصاد برگزار شد و طی آن هدایایی با رویکرد فرهنگی به دانشجویان اهدا گردید.


وی در تشریح بسته ی فرهنگی ارائه شده افزود: این بسته شامل مجموعه فلش کارت های فرهنگی با موضوع آشناسازی دانشجو با محیط دانشگاه، تشکل های دانشجویی، نهاد رهبری و محیط آکادمیک و اداری است که در قالب یک نامه تزیین شده به دانشجویان داده شده است.


در قسمت آکادمیک به شرح فعالیت های دانشگاه علامه طباطبائی و رتبه علمی آن و مسائلی از این دست اشاره شده است. در بخش تشکل های دانشجویی به معرفی اجمالی تشکل ها و حوزه‌ های فعالیت آن ها اشاره شده، در بخش نهاد رهبری، نحوه ی تعامل و همکاری با این نهاد ذکر شده ودر بخش اداری نیز به معرفی بخش های اداری و خدمات آنها پرداخته شده است.


مسئول هیئت اصحاب عاشورایی اظهار امیدواری کرد با گام نهادن هر تشکل و صنفی در مسیر رسالت اصلی خویش که تربیت دانشجویی مومن، متدین و مفید فایده برای جامعه است، هر روز بیش از پیش در راه تعالی جامعه ای ایرانی اسلامی گام برداریم.


 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار