۰۵ مهر ۱۳۹۶ ۱۱:۰۲
کد خبر: ۱۴۱۶۳۴
estekhdam

نتایج اولیه چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۹۶ با انتشار اسامی سه برابر ظرفیت و به منظور انجام سایر مراحل جذب و استخدام اعلام شد.




به گزارش عطنا به نقل از مهر، اسامی سه برابر ظرفیت چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۶ به منظور انجام سایر مراحل جذب و استخدام (بررسی مدارک، انجام مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش) توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.


آن دسته از داوطلبانی که در چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در تاریخ سوم شهریورماه ۹۶ شرکت کرده اند می توانند کارنامه نتایج اولیه خود را در سایت سازمان‌سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org مشاهده کنند.


داوطلبان هر یک از دستگاه های اجرایی شامل دستگاه های اجرایی استان البرز ، وزارت آموزش و پرورش، سازمان پزشکی قانونی کشور ، سازمان دامپزشکی، وزارت امور خارجه ، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، وزارت امور اقتصاد و دارایی ، بانک مسکن ، بانک صنعت و معدن ، بانک سپه ، سازمان بنادر و دریانوردی ، سازمان ملی بهره وری ایران ، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ، سازمان اداری  و استخدامی کشور ، سازمان سنجش آموزش کشور ، سازمان انتقال خون ایران ، سازمان حسابرسی ، موسسه آموزش عالی علمی - کاربردی صنعت آ ب و برق) باید با توجه به نتیجه مندرج درکارنامه و توضیحات ذیل این اطلاعیه اقدام کنند.


نتایج نهایی آزمون در چارچوب قوانین و مقررات جاری، رعایت مفاد آگهی استخدامی منتشره و پس از کنترل مدارک و مستندات داوطلبان معرفی شده در سقف حداکثر سه برابر ظرفیت، برگزاری مصاحبه استخدامی (۷۰ درصد آزمون کتبی، ۳۰ درصد مصاحبه استخدامی) و اعمال اولویت‌های قانونی از جمله سهمیه ایثارگران و معلولین عادی اعلام خواهد شد.


برای کلیه داوطلبان حاضر در جلسه حسب مورد براساس شغل محل انتخابی کارنامه آزمون صادر شده است و داوطلبان هریک از دستگاههای اجرایی موظفند براساس موارد ذیل عمل کنند.


عدم مراجعه داوطلب در زمان مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام است و داوطلب حق اعتراض نخواهد داشت.


مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده برعهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، مسابقه و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم شده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می‌شود.


برنامه زمانی معرفی شدگان سه برابر ظرفیت  چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۶ به منظور انجام سایر مراحل جذب و استخدام (بررسی مدارک، انجام مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش) در سایت سازمان سنجش منتشر شده است و داوطلبان با مشاهده آن باید عمل کنند.


واحد پاسخگویی غیرحضوری چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور سال ۱۳۹۶ منحصراً در رابطه با کارنامه آزمون برای کلیه داوطلبان آماده پاسخگویی به سؤالات است.


داوطلبان در صورت نیاز می‌توانند سئوالات خود را در خصوص مندرجات کارنامه حداکثر تا تاریخ ۲۵ مهرماه ۹۶ با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  یا با تماس تلفنی در ساعات اداری با شماره تلفن‌های ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند و از مراجعه حضوری به این سازمان اکیداً خودداری کنند. ب


پاسخگویی به مکاتباتی که بعد از تاریخ ۲۵ مهرماه ۹۶ ارسال شود، مقدور نخواهد بود.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار