۱۵ مرداد ۱۳۹۴ ۰۲:۳۲
کد خبر: ۱۴۰۵۶


لیست نمایش‌های تخفیف ویژه دانشجویی دوره ۸ خانه تئاتر دانشگاهی اعلام شد.


خانه تئاتر دانشگاهی به همت اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، دانشجویان می توانند برخی نمایش های در حال اجرا را، طبق لیست زیر در برخی از سالن ها را با تخفیف ویژه تماشا نمایند.


دبیر خانه تئاتر دانشجویی گفت: در هشتمین مرحله از این طرح دانشجویان می توانند بلیط نمایش های ترانه ای در انتهای کوچه تاریک، پینوکیا، ننه دلاور و فرزندان، کافه فرانسه، حقایقی درباره ماهی مرده، آدمکها، بحث داغ فرهنگی و گاو میش  که در سالن های ایرانشهر، استاد انتظامی، تماشاخانه باران و تماشاخانه استاد مشایخی در حال اجرا می باشند را  طبق جدول اعلام شده با تخفیف ویژه تهیه نمایند. بدین صورت که با در دست داشتن بن کارت های توزیع شده توسط خانه تئاتر دانشگاهی و مراجعه به گیشه سالن با پرداخت حدود ۴۰ درصد از مبلغ، بلیط را تهیه نمایند.


کمال زارعی  افزود: در این طرح حمایتی سهمیه ای به دانشگاه ها  و کانونهای تئاتر دانشجویی فعال اختصاص یافته که دبیران کانون و یا کارشناسان فرهنگی دانشگاه با مراجعه به خانه تئاتر دانشگاهی دریافت و در اختیار دانشجویان قرار خواهند داد. دانشجویان فعال کانون های تئاتر دانشگاه ها میتوانند با مراجعه به کانون های تئاتر دانشگاه خود کارت تخفیف دریافت و نهایتا در گیشه تالار بلیط با  تخفیف ویژه دانشجویی را تهیه نمایند؛


وی در ادامه گفت : البته بجز کانون های تئاتر دانشگاه ها چند مکان دیکر نیز جهت توزیع بن تخفیف در نظر گرفته شده که بعد از نهایی شدن اعلام خواهد شد.


وی خاطر نشان کرد: خانه تئاتر دانشگاهی ضمن تشکر از  همکاری کارگردان های نمایشی که در این طرح همکاری قابل توجهی داشتند از حضور کارگردانانی که نمایش ایشان در صف اجرا قراردارد جهت پیوستن به این طرح استقبال میکند. کارگردانان محترم در صورت تمایل می توانند با مراجعه به خانه تئاتر دانشگاهی و یا تماس با شماره تلفن ۸۲۲۳۳۲۷۵  اعلام آمادگی کرده تا پس از طی مراحل مربوط به این طرح بپیوندند.


گفتنی است خانه تئاتر دانشگاهی در خیابان طبقه پنجم ساختمان وزارت علوم به آدرس  میدان صنعت، بلوار خوردین، خیابان هرمزان، نبش پیروزان جنوبی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، واقع شده است.


تئاتر دانشجویی






ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار