۰۱ بهمن ۱۳۹۳ ۱۱:۰۰
کد خبر: ۱۲۷۳
neghab

سرویس هنری باشگاه خبری دانشگاه علامه طباطبائی(عطنا)،  حمید نظری کرمانی : دانشجوهای بازیگر، حالا شده اند بازیگران دانشجو! البته این بار نه در رول دانشجویی، بلکه در اجرای نمایش نامه ای دیگر . گفتند: بیش از دو ماه است که مشغول تمرین و کوشش هستیم، برای اجرای این تئاتر و صحبت با مخاطب هایمان از روی صحنه با اجرای این نمایشنامه.


ماهم رفتیم که دقایقی از این تئاتر دانشجویی را بازبینی کنیم.


پس از سلام و احوال پرسی و معرفی بازیگران و دست اندرکاران تئاتر، بر صندلی هایی که در اتاق کوچکی گذاشته بودند نشستیم.


آقای علوی ، قائم مقام معاونت و آقای اسکندری مسئول کانون های دانشگاه علامه  آمده بودند که قسمت هایی از پرده ی تئاتر دانشگاه را بازبینی کنند.


در این اتاق کوچک که با پارچه های سیاه پوشیده شده بود و دکور صحنه ی خود را با شانه های تخم مرغ و مقوا درست کردند، بازبینی نمایش «من هوبی هستم...مأمور قصر» شروع شد. رسول مهرانفر نویسنده و کارگردان این اثر، در نمایش، بازیگری هم می کند؛ البته در نقشی طنز. حدود یک ربعی به بازبینی این نمایش 90 دقیقه ای نشستیم.


مسئولین به ساعتشان نگاهی انداختند؛ به احتمال زیاد جلسه یا کاری ضروری ؛ اما با دقت نیز نمایش را دنبال می کردند. نمایش تراژدیک و جدی است. شنیده شدن بعضی از قطعات سمفونی 9 بتهوون، در بعضی از دقایق نمایش، حال و هوای خاصی را به سالن خواهد داد.


نقش اول نمایش محمدرضا آزادی در نقش هوبی است.


قرار است این نمایش که با حمایت وزارت علوم و تحقیقات،مدیران فرهنگی و بعضی از اساتید دانشگاه است،با کوشش دانشجویان و دست اندرکاران نمایش، درسالن خانه تئاتر دانشگاهی ایران، نمایش داده شود.


پس از اینکه بازبینی تمام شد،تشویقشان کرده و برایشان آرزوی موفقیت نمودیم.البته نه فقط برای آن ها بلکه برای همه ی جوانان،استعدادها و علی الخصوص دانشجویان علامه.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار