۱۸ تير ۱۳۹۶ ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۲۶۳۲۰
reasneh farhang

دوماهنامه «رسانه فرهنگ» با مدیر مسئولی هادی خانیکی شنبه، ۱۰ تیر ماه، منتشر شد.


به گزارش عطنا، اولین شماره از مجله «رسانه فرهنگ» که پیش از این با عنوان مجله خبری ـ تحلیلی منتشر می‌شد، عکس و تیتر یک خود را به مطلبی از نعمت‌الله فاضلی با عنوان «مسئله سواد آکادمیک» اختصاص داده است.


در این شماره، نوشته‌ای با عنوان «هنوز هم کوچک زیباست» از هادی خانیکی و همچنین یادداشتی از دکتر امیرعبالرضا سپنجی و حکایت خداحافظی ایشان از شورای تألیف کتاب تفکر و سواد رسانه‌ای منتشر شده است.


گفت‌وگو با حسین‌علی افخمی، استاد گروه ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی درباره تربیت روزنامه نگاران حرفه‌ای از دیگر مطالب چاپ شده در این شماره است.


یادداشت‌هایی از آرش حیدری با عنوان «به محاق رفتن تاریخ فرهنگی»، محمد مهدی اردبیلی با عنوان «احیای شهر، احیای سوژه»، علیرضا فرزین با عنوان «چالش های پیش روی آموزش ارتباطات در ایران»، حسین کرمانی با عنوان «توهم دانش و بازار مکاره علمی در ایران»، اسماعیل حسام مقدم با عنوان «تاملاتی بر کار روشنفکری در دوره ی معاصر» و مهران صولتی با عنوان «نخست مشارکت بعد گفت‌وگو» در این شماره به چاپ رسیده است.


پرونده ویژه شماره بعدی این مجله هم به «انتخابات و رسانه» اختصاص دارد.


این مجله زیر نظر انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات به مدیر مسئولی هادی خانیکی و سردبیری یوسف پاکدامن منتشر می‌شود.


مجله «رسانه فرهنگ» در دانشگاه‌ها توزیع می‌شود، اما فایل PDF آن از طریق سایت انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات به آدرس iaocsc.ir و کانال تلگرام این انجمن، قابل تهیه است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار