۰۲ تير ۱۳۹۴ ۰۱:۵۸
کد خبر: ۱۱۶۸۳

رئیس دانشگاه آزاد بر لزوم توجه واحدها و مراکز آموزشی به بزرگداشت استادان این دانشگاه تاکید کرد و گفت: در صورت فوت استادان در هر درجه علمی مراسمی درخور شان برگزار شود.




دکتر حمید میرزاده در ابلاغی به روسای واحدهای مراکز استان (دبیران هیات‌های امناء استان‌ها) و روسای واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: در راستای بزرگداشت یاد و نام استادان و اعضای هیات علمی متوفی دانشگاه آزاد اسلامی در واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه لازم است موارد زیر رعایت و گزارش اقدامات صورت گرفته در این راستا به مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی ارائه شود.


۱- در صورت فوت استادان هر واحد دانشگاهی در هر درجه علمی، اطلاع رسانی مراسم ترحیم و چهلم متوفی به جهت حضور مدیران، استادان، کارکنان و دانشجویان واحد از طریق وب سایت واحد، تابلوهای اطلاع رسانی، نصب بنر و پلاکارد و نیز حداقل یکی از رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی الزامی است.


۲- حضور رئیس واحد، مدیر گروه و رئیس دانشکده مربوطه حداقل در یکی از مراسم و منزل استاد متوفی به جهت عرض تسلیت به خانواده وی ضروری است. توجه به وضعیت معیشت خانواده چنین اساتیدی نباید از طرف واحد دانشگاهی فراموش شود.


۳- مراسمی درخور شان به جهت بزرگداشت یاد و خاطره استاد و گرامیداشت جایگاه علمی افراد در مسجد واحد و یا یکی از سالن‌های واحد برگزار شود.


۴- با هماهنگی و تشخیص روابط عمومی واحد، محلی در هر واحد برای نصب یادمان استادان درگذشته در نظر گرفته شود به شکلی که این محل باید در نقاط پررفت و آمد و در معرض دید قرار داشته باشد.


۵- در صورتی که استاد متوفی دارای رتبه علمی بالا و یا از استادان برجسته و به نام در سطح استانی و ملی باشد با مصوبه هیات رئیسه واحد یکی از ساختمان‌ها، دانشکده‌ها، سالن‌ها و یا محوطه‌های درخور شان در آن واحد دانشگاهی به نام آن استاد نامگذاری شود.


۶- واحدها و مراکز آموزشی موظفند در کوتاه ترین زمان ممکن مراتب درگذشت استاد را با ذکر درجه علمی و مشخصات ایشان به روابط عمومی سازمان مرکزی برای اقدام مقتضی اعلام کنند.





منبع: مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار