۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۵۳
کد خبر: ۱۱۲۳۶

 رئیس صندوق رفاه دانشجویان از نامه فرهادی به رئیس جمهور خبر داد و گفت:بیش از دو هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا بتوان به تمام درخواست دانشجویان در خصوص وام شهریه پاسخ گفت.


230_2015_6_10_14_53


به گزارش عطنا به نقل از مهر ذوالفقار یزدان مهر، با اشاره به اینکه صندوق رفاه دانشجویان برای اختصاص وام شهریه چه مقدار اعتبار نیاز دارد، گفت: صندوق رفاه دانشجویان برای اینکه به تمام درخواست ها پاسخ دهد به بیش از دو هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.


وی ادامه داد: این درحالی است که منابع صندوق رفاه دانشجویان محدود است و نمی تواند به تمام درخواست ها پاسخ دهد.


رئیس صندوق رفاه دانشجویان درخصوص اینکه نتیجه پیگیری ها برای اختصاص وام شهریه که سال گذشته از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی اختصاص نیافته بود، به کجا رسید، گفت: صندوق رفاه دانشجویان و وزیرعلوم همچنان پیگیر این موضوع از سازمان مدیریت و برنامه ریزی هستند.


وی افزود: حتی دکتر محمد فرهادی وزیرعلوم دراین خصوص نامه ای به دکتر روحانی رئیس جمهور کشورمان ارسال کرده و خواستار کمک به صندوق رفاه دانشجویان شده اند. آنها نیز پیگیر این مساله هستند تا از منابع متمرکز بتوانند نیاز دانشجویان را پاسخ دهند، چرا که این مساله از دغدغه های ریاست جمهوری و وزیرعلوم است.


یزدان مهر افزود: صندوق رفاه دانشجویان نیز برای اینکه بتواند به نیاز دانشجویان پاسخ دهد درحال فعال کردن شبکه خیرین، نهادهای عمومی و ایجاد درآمد اختصاصی است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار