۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۰۲:۱۳
کد خبر: ۱۰۰۵۴

«مدیریت رسانه» در شماره دهم خود با موضوع روابط عمومی، میزبان سرمقاله دکتر حسن بشیر، استاد ارتباطات بین‌الملل و مقالاتی در خصوص روابط عمومی است.


کاربست رسانه‌های نوین در روابط عمومی مالی، نقش روابط عمومی و رسانه در افزایش آگاهی و تنویر افکار مخاطبین، گذر از روابط عمومی مدرن به پست‌مدرن،‌روابط عمومی و اثربخشی فنون رسانه‌ای، تأثیرگذاری بر افکار عمومی در مدیریت بحران از طریق روابط عمومی مدرن و محیط‌شناسی راهبردی سایت‌های خبری ایران عناوین مقالات این شماره از ماهنامه تخصصی مدیریت رسانه است.


محسن ایلچی، دانشجوی دکتری رشته علوم ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر مریم حق‌شناس،‌دکترای مدیریت رسانه، حمید معیری، کارشناس فناوری اطلاعات، سید شهاب‌ سید محسنی،‌کارشناس ارشد علوم ارتباطات، حسن قاسم‌زاده، کارشناس ارشد فرهنگ و ارتباطات، احمد نصیرایی، کارشناس ارشد مدیریت و فرشاد مهدی پور، عضو هیئت‌علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، مقالات این شماره از مدیریت رسانه را به نگارش درآورده‌اند.


در این شماره از ماهنامه که همزمان با روز روابط عمومی منتشر شده است یادداشت‌هایی از دکتر حسن قدیری ابیانه، دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت از سال 1374 تا 1378، مرتضی حیدری، دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت از سال 1381 تا 1384 و احسان جهان‌دیده، دبیر شورای عالی اطلاع‌رسانی دولت از سال 1386 تا 1389 منتشر شده است.


همچنین دکتر مهدخت بروجردی، عضو هیئت‌علمی دانشگاه علامه طباطبایی، اکبر نعمت الهی، مدرس دانشگاه و دکتر غلام‌رضا خلیل ارجمندی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز یادداشت‌هایی را در خصوص روابط عمومی برای این ماهنامه علمی تخصصی به رشته تحریر درآورده‌اند.


«مدیریت رسانه» در بازه زمانی ماهنامه و به مدیرمسئولی و صاحب‌امتیازی مهدی قمصریان و سردبیری قاسم صفایی نژاد منتشر می‌شود؛ علاقه‌مندان می‌توانند جهت اشتراک نیمه‌بهای نشریات در سایت eshterak.ir عضو شده و یا برای خرید تک‌شماره نشریه با رایانامه info@mediamanagement-mag.ir و یا شماره پیامک 50001239 تماس حاصل نمایند.


منبع: مدیریت رسانه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار