۰۳ تير ۱۴۰۰ ۱۱:۳۸
کد خبر: ۳۰۲۸۲۷

عطنا - رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، ضایعۀ درگذشت خبرنگاران خبرگزاری ایسنا و ایرنا در حادثه واژگونی اتوبوس در استان آذربایجان غربی را تسلیت گفت.


به گزارش عطنا، دکتر حسین سلیمی ضمن ابراز تسلیت به مناسبت ضایعه درگذشت ریحانه یاسینی، خبرنگار خبرگزاری ایرنا و همچنین مهشاد کریمی، خبرنگار حوزه محیط زیست خبرگزاری ایسنا در حادثه واژگونی اتوبوس در استان آذربایجان غربی، گفت: ستاره‌های آسمان دانشگاه علامه طباطبائی انسان‌های تلاشگر و ثمربخشی هستند ‌که هم در بودنشان درخشیدند و هم در رفتنشان پهنه این آسمان را درخشان‌تر کردند.


وی در ادامه تصریح کرد: مهشاد کریمی از جمله ستاره‌های دانشگاه علامه طباطبائی بود که بر وجه‌الله نورافشاندند و نظر انداختند.


رئیس دانشگاه علامه طباطبایی خاطرنشان کرد: فقدان مهشاد کریمی خبرنگار حافظ محیط زیست که در حقیقت گام در راه حفاظت از آیات خدا گذارده بود، داغ عمیقی بر دل دانشگاهیان و جامعه خبرنگاران، فرهیخته و دانش‌آموخته علامه طباطبائی گذارد؛ اما راه زیبای اطلاع‌رسانی را همچنان گشوده نگاه خواهد داشت.


گفتنی است، مهشاد کریمی دانش‌آموخته دانشگاه علامه طباطبائی بود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
هنر و فرهنگ1
مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد
به همت انجمن علمی زبان چینی و مرکز تحقیقات چین،

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، با هدف توجه به پیوندهای فرهنگی ایران و چین، در ایام جشن نوروز و جشن سال نو در چین، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار