۱۵ اسفند ۱۳۹۸ ۰۱:۴۶
کد خبر: ۲۹۲۷۱۰
موسوی رضوی

با حکم حسین سلیمی، میرسعید موسوی رضوی به سمت سرپرستی مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی منصوب شد.


به گزارش عطنا، در حکم انتصاب موسوی رضوی آمده است: نظر به توانمندی و صلاحیت های علمی و اجرایی جناب عالی در دوران سرپرستی گروه برنامه ریزی انتشارات و بنا به پیشنهاد معاون پژوهشی به عنوان سرپرست مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی منصوب می شوید.


بر اساس این حکم از جمله ماموریت های محوله به موسوی رضوی می توان به تداوم فرآیند کمی و کیفی چاپ و انتشار آثار بر مبنای آخرین فناوری های چاپ و نشر، رشد کمی و کیفی انتشار کتاب در دانشگاه و ساماندهی توزیع مناسب تولیدات انتشارات دانشگاه، همکاری و ارتباط موثر و سازنده با ناشران دولتی و خصوصی، نظارت دقیق بر انتشار مجلات علمی دانشگاه و برنامه ریزی برای انتشار بین المللی آنها مبتنی بر آیین نامه جدید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اهتمام بر انتشار آثار با رویکرد کتب مرجع و فاخر در حوزه های علوم انسانی و اجتماعی، تشکیل منظم جلسات شورای انتشارات دانشگاه و نظارت بر تشکیل کارگروه های تخصصی، نظارت بر تشکیل جلسات هیئت تحریریه مجلات علمی دانشگاه و برنامه ریزی برای وارد کردن نشریات دانشگاه در نمایه های معتبر بین المللی اشاره کرد.


گفتنی است، دکتر موسوی رضوی از مهرماه 97 به عنوان مدیر گروه برنامه ریزی انتشارات ذیل مرکز چاپ و انتشارات فعالیت کرده است. پیش‌تر دکتر امیر زندمقدم از آذر ماه 94 مدیر مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی بوده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار