۰۴ آذر ۱۳۹۷ ۱۷:۴۷
کد خبر: ۲۶۶۷۲۶
نشست‌های تخصصی همایش ملی «مددکاری اجتماعی و توسعه ‌پایدار از نظریه تا عمل»

همایش ملی «مددکاری اجتماعی و توسعه ‌پایدار» (از نظریه تا عمل) در قالب نشست‌های تخصصی با حضور استادان‌ دانشگاه، صاحب‌نظران و مسئولان در سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.


به گزارش خبرنگار عطنا، این همایش دو روزه (22 و 23 آبان‌ماه) به‌همت دانشگاه علامه طباطبائی و همکاری سازمان بهزیستی کشور برگزار شد و در شرکت‌کنندگان در این همایش در پنل‌های تخصصی مقالات خود را ارائه کردند. ( گزارش تصویری)


در مراسم افتتاحیه محمد زاهدی‌اصل، مدیرگروه مددکاری دانشگاه علامه طباطبائی و دبیر علمی همایش ملی «مددکاری اجتماعی و توسعه ‌پایدار»، حبیب‌الله مسعودی‌نوید، معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی و نایب‌رئیس این همایش، نعمت‌الله ایران‌زاده، معاون فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی و حجت‌الاسلام هادی صادقی، معاون فرهنگی قوه قضائیه به سخنرانی پرداختند.


همچنین در این مراسم از کتاب‌های «تندیس اراده» درمورد دستاوردهای گروه‌های زنان سرپرست خانوار در استان‌های مختلف کشور و کتاب «راهنمایی تشخیص راه‌اندازی گروه‌های همیار، در زمینه توانمندی‌سازی» تألیف سازمان بهزیستی کشور، رونمایی شد.


در این همایش دو روزه پنل‌ها و نشست‌های تخصصی شامل، «مددکاری اجتماعی، سلامت اجتماعی و آسیب‌های اجتماعی»، «مددکاری اجتماعی و توانمندسازی»، «آموزش نظری و عملی مددکاری اجتماعی»، «مددکاری اجتماعی، خانواده و زنان»، «مددکاری اجتماعی، نقد و نظریه‌پردازی»، «مددکاری اجتماعی، حوزه سلامت و حوادث غیرمترقبه»، «مددکاری اجتماعی و اخلاق حرفه‌ای»، «مددکاری اجتماعی، کودک و مدرسه»، «مددکاری اجتماعی و سیاست‌گذاری اجتماعی»، «حقوق شهروندی و عدالت قضائی»، «مددکاری اجتماعی و صنعت» و «مددکاری اجتماعی، توسعه محلی و سکونتگاه‌های غیررسمی» برگزار شد.


برنامه‌های این همایش را می‌توانید در اینجا دریافت کنید.

عکس: مسعود پناهی-عطنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
مطالب دیگر
چگونه مسائل جنسی را به کودک آموزش دهیم؟
یک استاد دانشگاه در گفتگو با عطنا بررسی کرد

چگونه مسائل جنسی را به کودک آموزش دهیم؟

تربیت جنسی امری ضروری است و آموزش آن را از هر سنی که کودک شروع به سوال پرسیدن می کند باید شروع کرد. اما به طور کلی اولین زمان برای این آموزش 3 تا 5 سالگی است. چون کودک در این برهه سنی کنجکاوی هایی دارد
فقدان سرمایه اجتماعی، نظام سیاسی را با چالش‌ روبرو می‌کند/ مهاجرت یکی از نتایج شکاف میان دولت و ملت است
یک جامعه شناس در گفتگو با عطنا مطرح کرد

فقدان سرمایه اجتماعی، نظام سیاسی را با چالش‌ روبرو می‌کند/ مهاجرت یکی از نتایج شکاف میان دولت و ملت است

یک استاد دانشگاه معتقد است: «نهادهای دولتی و حاکمیتی نقش مهمی در اعتماد عمومی دارند و در واقع عملکرد نهادهای اجتماعی و سیاسی است که اعتماد را خلق می‌کند یا باعث کاهش آن می‌شود.»
فضای مجازی را باید کنترل کرد/ باید به سمت اینترانت حرکت کنیم
یک جامعه شناس در گفتگو با عطنا:

فضای مجازی را باید کنترل کرد/ باید به سمت اینترانت حرکت کنیم

در حال حاضر در معرض تهدید جدی هستیم. طرح مجلس درباره ساماندهی فضای مجازی اولین گام در جهت داشتن برنامه برای مدیریت فضای مجازی است و البته نباید به روش‌های نادرست مثل قطع کردن اینترنت روی بیاوریم.
مدیریت فضای مجازی در آمریکا و کره جنوبی چگونه است؟
بررسی قوانین اینترنت در کشورهای دیگر (1)

مدیریت فضای مجازی در آمریکا و کره جنوبی چگونه است؟

TikTok و WeChat دو شبکه اجتماعی چینی هستند که در دنیا با استقبال روبه‌رو شده‌اند، اما در زمان ریاست جمهوری ترامپ استفاده از این اپلیکیشن‌ها در امریکا به دلیل نگرانی های امنیتی ممنوع اعلام شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار