دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 06:06:02
آخرین اخبار

آرشیو اخبار

دسته بندی اجتماعی

گزارش تصویری/ نشست «چهل سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران» در دانشگاه علامه (۲)

نشست تخصصی «چهل سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران»؛ بازخوانی آراء و نظریه‌های جامعه‌شناختی در باب انقلاب اسلامی ایران در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.

گزارش تصویری/ نشست «چهل سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران» در دانشگاه علامه (۱)

نشست تخصصی «چهل سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران»؛ بازخوانی آراء و نظریه‌های جامعه‌شناختی در باب انقلاب اسلامی ایران در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.

معصومه قاراخانی: شرافت علمی یا سوگیری ایدئولوژیک

عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی: «کورعلمی»، «پوشاندن قبای عالمانه» و «دانایی سلیقه‌ای و مقطعی» سه شکل رابطه میان نظام سیاستگذاری و علم در ایران است.

با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران برگزار شد: نشست «بحران آب در ایران» در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه+ تصاویر

نشست تخصصی «بحران آب در ایران» با حضور کارشناسان، صاحب‌نظران و استادان دانشگاه در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.

در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌شود؛ «چهل سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران»/ بازخوانی آراء و نظریه‌های جامعه‌شناختی

نشست تخصصی «چهل سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران»؛ بازخوانی آراء و نظریه‌های جامعه‌شناختی در باب انقلاب اسلامی ایران در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌شود.

در مؤسسه آلا؛ جلسه ستاد اجرایی دومین همایش ملی خیر ماندگار برگزار شد

جلسه ستاد اجرایی دومین همایش ملی خیر ماندگار ۲۰آذرماه در مؤسسه آلا برگزار شد.

گزارش تصویری/ مراسم اختتامیه پنجمین همایش روز علوم اجتماعی در دانشگاه خوارزمی

مراسم اختتامیه پنجمین همایش روز علوم اجتماعی و بزرگداشت دکتر غلامرضا صدیقی و دکتر محمدامین قانعی‌راد با حضور استادان، صاحب‌نظران و دانشجویان علوم اجتماعی در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه خوارزمی برگزار شد.

گزارش تصویری/ نشست تخصصی «مسائل و چالش‌های آموزش رفاه و مددکاری اجتماعی در ایران» (۲)

نشست تخصصی «مسائل و چالش‌های آموزش رفاه و مددکاری اجتماعی در ایران» در قالب پنجمین همایش روز علوم اجتماعی و بزرگداشت دکتر غلامرضا صدیقی در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه خوارزمی برگزار شد.

گزارش تصویری/ نشست تخصصی «مسائل و چالش‌های آموزش علوم اجتماعی در دبیرستان‌های ایران» (۱)

نشست تخصصی «مسائل و چالش‌های آموزش علوم اجتماعی در دبیرستان‌های ایران» در قالب پنجمین همایش روز علوم اجتماعی و بزرگداشت دکتر غلامرضا صدیقی در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه خوارزمی برگزار شد.

در افتتاحیه پنجمین همایش ملی روز علوم اجتماعی بیان شد؛ ضرورت توجه به مسائل و مشکلات روز کشور با رویکرد علمی و جامعه‌شناسانه

در افتتاحیه پنجمین همایش روز علوم اجتماعی و بزرگداشت دکتر غلامرضا صدیقی در دانشگاه خوارزمی که با عنوان «مسائل و چالش‌های علوم اجتماعی در ایران» برگزار شد بر ضرورت توجه به مسائل روز کشور با رویکرد علمی و جامعه‌شناسانه تأکید شد.

در مرکز تحقیقات زن و خانواده؛ نشست تخصصی «بررسی لایحه تأمین امنیت زنان در برابر خشونت» برگزار می شود

نشست تخصصی «بررسی لایحه تأمین امنیت زنان در برابر خشونت» برگزار می شود.

گزارش تصویری/ افتتاحیه پنجمین همایش روز علوم اجتماعی و بزرگداشت دکتر غلامرضا صدیقی در دانشگاه خوارزمی

مراسم افتتاحیه پنجمین همایش روز علوم اجتماعی و بزرگداشت دکتر غلامرضا صدیقی با حضور استادان، صاحب‌نظران و دانشجویان علوم اجتماعی در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه خوارزمی برگزار شد.

محمد زاهدی‌اصل در اختتامیه همایش ملی «مددکاری اجتماعی، توسعه‌ پایدار» مطرح کرد: نیاز به دانشکده مستقل مددکاری داریم/ «از هر سه ازدواج یکی از آنها به طلاق منجر می‌شود»

مدیر گروه مددکاری اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی با اشاره به اینکه خانواده‌های کشور در دهه ۹۰ در حال فروپاشی هستند و از هر سه ازدواج یکی از آنها به طلاق منجر می‌شود، گفت: باید به سمت تأسیس دانشکده یا مرکز آموزش عالی مستقل در رشته مددکاری اجتماعی حرکت کنیم.

گزارش تصویری/ مراسم اختتامیه همایش ملی «مددکاری اجتماعی، توسعه‌ پایدار از نظریه تا عمل»

مراسم اختتامیه همایش ملی دو روزه «مددکاری اجتماعی و توسعه ‌پایدار» (از نظریه تا عمل) در سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

گزارش تصویری/ نشست‌های تخصصی همایش ملی «مددکاری اجتماعی و توسعه ‌پایدار از نظریه تا عمل»(۲)

استادان دانشگاه و شرکت‌کنندگان در همایش ملی «مددکاری اجتماعی و توسعه ‌پایدار» (از نظریه تا عمل) در نشست‌های تخصصی مقالات خود را ارائه و به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

گزارش تصویری/ نشست‌های تخصصی همایش ملی «مددکاری اجتماعی و توسعه ‌پایدار از نظریه تا عمل»(۱)

همایش ملی «مددکاری اجتماعی و توسعه ‌پایدار» (از نظریه تا عمل) در قالب نشست‌های تخصصی با حضور استادان‌ دانشگاه، صاحب‌نظران و مسئولان در سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

حسین یکتا در همایش «یک‌سال پس از زلزله کرمانشاه: تجربه و سیاست‌ها» مطرح کرد: (4) قدرت گفتمان‌سازی با مردم را از دست داده‌ایم/ سرپل ذهاب یک نقطه اپوزیسیون‌خیز با سه نوع گونه مذهبی

مسئول بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء گفت: یک لشکر عظیم از مردم برای کمک به مناطق زلزله‌زده آمده بودند، این ملت، این نیروی خودجوشِ انقلابیِ مؤمنِ حق‌پرستِ میهن‌خواهِ دردِ مردم‌دار به منطقه آمدند که تأثیر بسیاری بر روح و روان مردم زلزله‌زده داشت.

فرهاد تجری در همایش «یک‌سال پس از زلزله کرمانشاه: تجربه و سیاست‌ها» بیان کرد:(3) مشکل قانونی و ساختاری در مدیریت بحران کشور/ نیروهای نظامی در امدادرسانی نقش پررنگی دارند

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود مشکل قانونی و ساختاری در مدیریت بحران کشور، افزود: دولت باید لایحه‌ای درباره مدیریت بحران تنظیم کند و به مجلس ارائه دهد، چراکه در حال حاضر مدیریت بحران به‌صورت موقت و بدون مسئولیت کامل اقدام به امدادرسانی می‌کند.

یوسف قربانی‌زاده در همایش «یک‌سال پس از زلزله کرمانشاه: تجربه و سیاست‌ها» بیان کرد:(2) حرکت‌های خودجوش مردمی از هر مؤلفه اجتماعی دیگری ارزشمندتر است

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هوانیروز یکی از قدرتمندترین مؤلفه‌هایی است که در خصوص امدادرسانی در برابر بلایای طبیعی و سایر حوادث می‌تواند یک کمک ویژه و خوبی داشته باشد.

علی انتظاری در افتتاحیه همایش «یکسال پس از زلزله کرمانشاه: تجربه و سیاست‌ها» مطرح کرد:(1) علم غربی بهتر از جهل شرقی است/ هدف اصلی همایش ارائه بسته‌های سیاستی به نهادهای اجرایی است

دبیر علمی «یک‌سال پس از زلزله کرمانشاه: تجربه‌ها و سیاست‌ها» با اشاره به اینکه هدف اصلی این همایش ارائه بسته‌های سیاستی به نهادها و سازمان‌های اجرایی است، از عدم استقبال نهادها از این همایش گلایه کرد و گفت: با توجه به اینکه مسئولان اجرایی از قبل میل چندانی به ارتباط با دانشگاه نداشتند و عموماً هم مطرح می‌شد که علم دانشگاهی، غربی است باید پرسید که آیا شما به علم شرقی عمل می‌کنید؟ باید دانست که علم غربی بهتر از جهل شرقی است.